اخبار داغ

مدرس دانشگاه ارومیه:

رهبری امام خامنه‌ای ملت ایران را به ایجاد تمدن نوین اسلامی نزدیک کرده است

رهبری امام خامنه‌ای ملت ایران را به ایجاد تمدن نوین اسلامی نزدیک کرده است
مدرس دانشگاه ارومیه گفت: در طول دهه های گذشته، هر جا خط اشاره انگشت امامین انقلاب را دنبال کرده ایم شاهد موفقیت های بزرگ و دستیابی به آرمان هایمان بوده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جلال زاده در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای‌ارومیه، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما، در امتداد انقلاب جهانی رسول الله (ص) جنبه های اجتماعی و سیاسی اسلام را که مغفول واقع شده بود احیا کرد و این امر جمهوری اسلامی ایران را به الگو و سرمشق ملت های جهان تبدیل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای‌ارومیه,
وی افزود: در ابتدای شروع نهضت بزرگ امام خمینی (ره)، کسانی که اسلام را خوب فهم نکرده بودند و یا منافع آنان باعث می شد که با آن حرکت بزرگ همراه نشوند، با انحاء مختلف با شکل گیری حرکت انقلابی مخالفت کردند اما اخلاص و مجاهدت امام (ره)، افراد زیادی را که با مراجعه به فطرت خود به حقانیت این مبارزه پی برده بودند، با انقلاب همراه کرد.
,
 
,
این مدرس دانشگاه ارومیه تصریح کرد: به تعبیر امام خامنه ای (مد ظله العالی)، اصلی‌ترین نقطه در مبانی و نظرات امام خمینی (ره) مسئله‌ی اسلام ناب محمدی است.
,
 
,
جلال زاده ابراز داشت: امام مفاهیمی نظیر جنگ حق و باطل را انتزاعی نگاه نداشتند و مصادیق آن را برای همگان روشن فرموده و به صراحت اعلام نمودند که اسلام تشریفاتی، اسلام بی‌تفاوت در مقابل ظلم، در مقابل زیاده‌خواهی، اسلام بی‌تفاوت در مقابل دست‌اندازی به حقوق مظلومان، اسلام حقیقی نیست و در واقع اسلام آمریکایی است.
,
 
,
وی در ادامه گفت: امروز سیره امام خامنه ای (مد ظله العالی) شاخص اصلی خط امام خمینی (ره) است و امروز می بینیم که کشور عزیزمان به برکت قدم گذاشتن در مسیر این آرمان های والا، به عزت و پیشرفتی مثال زدنی دست یافته است که نوید ایجاد تمدن نوین اسلامی را می دهد.
,
 
,
این کارشناس مسائل سیاسی گفت: پس از انقلاب، هر جا که اولویت ها و رفتار مسئولین و فعالین منطبق بر خط امامین انقلاب بوده شاهد دستیابی به موفقیت های بزرگ بوده ایم و هر جا که به نحوی از این آرمان ها عدول شده از چشم انداز مطلوب خود عقب مانده ایم.
,
 
,
جلال زاده خاطرنشان کرد: امروز که شاهد عیان شدن جلوه های افول تمدن غرب هستیم، می بینیم که ملت بزرگ ایران با رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی)، در راستای حرکت رو به جلوی خود به ایجاد تمدن نوین اسلامی نزدیک شده و بارقه های استقرار نظم جدید جهانی که پاسخگوی نیازهای جدید بشر و تعالی مادی و معنوی انسان ها خواهد بود، دارد نمایان می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه