اخبار داغ

امام‌جمعه سرخس:

رهبر انقلاب در خط مقدم مقابله با تحریف حضرت امام (ره) هستند/ شکست تهاجم آمریکا در دوران تحریم‌

رهبر انقلاب در خط مقدم مقابله با تحریف حضرت امام (ره) هستند/ شکست تهاجم آمریکا در دوران تحریم‌
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: امروز ایران اسلامی به لطف مکتب امام و با وجود اینکه در دوران تحریم اقتصادی و بیماری کرونا است، با یک دفاع ترکیبی هوشمندانه و همه‌جانبه توانست تهاجم ترکیبی آمریکا را خنثی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری ظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که در مسجد امام رضا علیه‌السلام سرخس برگزار شد با تأکید بر اینکه امروز دو مکتب الهی و شیطانی در جنگ با یکدیگر هستند، اظهار کرد: صاحبان مکتب شیطانی، طاغوت‌ها هستند و همین طاغوت‌ها نگذاشتند حکومت اسلامی شکل بگیرد تا اینکه حضرت امام که از سلاله پیامبر هستند، قیام کرد و به داد مکتب الهی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه در حماسه ۱۵ خرداد بذر اولیه انقلاب اسلامی شکل گرفت، افزود: تمام قیام‌های الهی را قیام سیدالشهدا بیمه کرده و قیام امام (ره) نیز از نهضت حسینی تجلی یافت.

,

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی که معجزه قرآن بود، تمام کاخ‌های طاغوت را به لرزه انداخت و دشمن را مجبور کرد تا برای از بین بردن انقلاب ما به جنگ احزاب رو بیاورد.

,

حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه پس از انقلاب اسلامی، ما قوی‌تر شدیم و انقلاب ما به چهل‌سالگی یعنی سن رشد رسید، افزود: انقلاب اسلامی با رویش‌های جدید حیرت‌آور همچون سلیمانی‌ها و شهدای مدافع حرم جشن چهل‌سالگی خودش را گرفت.

,

امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه امروز رهبر فرزانه انقلاب در خط مقدم مقابله با تحریف حضرت امام (ره) ایستاده‌اند، گفت: مکتب امام در معرض تحریف و تفسیر به رأی بوده و هرکسی به دنبال این است که مکتب امام را که مکتب اسلام است به نفع خودش مصادره کند.

,

وی با اشاره به ابعاد اصلی مکتب امام (ره) اظهار داشت: مکتب حضرت امام (ره) دارای سه بُعد عقلانیت، معنویت و عدالت است و اگر هر یک از این‌ها را از دیگری جدا کنیم، مکتب امام منحرف می‌شود.

,

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: امام خمینی (ره) در عینی که سلوک معنوی داشتند به دنبال عقلانیت و عدالت هم بودند؛ امام آمد تا جامعه‌ای که چند قرن طاغوت‌های مختلف بر آن سلطه داشتند، به صاحب اصلی‌اش یعنی مردم برگرداند و خود مردم بتوانند سرنوشتشان را تعیین کنند.

,

امام‌جمعه سرخس مبارزه راسخ و شجاعانه با دشمن را از مظاهر عقلانیت حضرت امام برشمرد و افزود: این مکتب امام است که اگر نرمش و عقب‌نشینی در برابر دشمن داشته باشیم، او جسورتر می‌شود و جلو می‌آید.

,

وی بیان کرد: مکتب امام یعنی روی پای خودمان بایستیم و در مسائل اقتصادی خودکفا شویم تا اینکه غربی‌ها باشند که دستشان را جلوی ما دراز کنند.

,

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به لطف مکتب امام و باوجوداینکه در دوران تحریم اقتصادی و بیماری کرونا است، با یک دفاعی ترکیبی هوشمندانه و همه‌جانبه توانست تهاجم ترکیبی آمریکا را خنثی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه