اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی استان یزد خبر داد

گرمتر شدن هوای یزد نسبت به شرایط نرمال در سه ماه آینده

گرمتر شدن هوای یزد نسبت به شرایط نرمال در سه ماه آینده
برهانی مدیرکل هواشناسی استان یزد از گرمتر شدن هوای یزد نسبت به شرایط نرمال در سه ماه آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا برهانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، بابیان اینکه بر اساس الگوی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی گرمای هوایی که دو روز گذشته در یزد وجود داشته، دو سه روز آینده هم در استان یزد ادامه خواهد داشت، گفت: روزهای پایانی هفته (پنج‌شنبه تا شنبه) شاهد افزایش دما در سطح استان یزد وجود خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیرکل هواشناسی استان یزد با اشاره به اینکه در ساعات بعدازظهر امروز و امشب احتمال وجود پدیده وزش باد و گردوخاک در استان یزد پیش‌بینی می‌شود افزود: در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در ساعات بعدازظهر، افزایش سرعت باد و به‌احتمال ضعیف‌تر پدیده گردوخاک در استان یزد پیش‌بینی می‌شود.

,

وی به وضعیت دمای استان یزد در دو تا سه ماه آینده اشاره کرد و گفت: به لحاظ دمایی طی دو تا سه ماه آینده طبق برآورد مدل‌های اقلیمی، میانگین دمای استان یزد حدود نیم تا یک درجه از شرایط نرمال گرمتر خواهد بود.

,

برهانی گرم‌ترین دمای استان یزد در چند روز گذشته را به شهرستان بافق با دمای 44 درجه اشاره و اظهار داشت: روزهای یازدهم و دوازدهم خردادماه هم شهر یزد با دمای 40 درجه ثبت‌شده است.

,

مدیرکل هواشناسی استان یزد خاطرنشان کرد: خنک‌ترین منطقه در استان یزد طی چند روز گذشته به منطقه سبزدشت شهرستان بافق با دمای 10 درجه سانتی‌گراد تعلق دارد.

,

وی بابیان اینکه در چند روز گذشته بارندگی قابل‌ملاحظه‌ای نداشتیم افزود: اواخر اردیبهشت‌ماه بارندگی خوبی را در استان یزد شاهد بودیم و به‌احتمال‌زیاد هم بارندگی در سطح استان طی ماه‌های آینده نخواهیم داشت.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه