اخبار داغ

«پیرمرد و خواننده» راهی جشنواره «ischia» ایتالیا می‌شود

«پیرمرد و خواننده» راهی جشنواره «ischia» ایتالیا می‌شود
مستند «پیرمرد و خواننده» به کارگردانی امیر اصانلو در دومین تجربه بین‌المللی خود راهی ایتالیا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مستند ایرانی «پیرمرد و خواننده» ساخته امیر اصانلو که تندیس طلایی بخش جایزه شهید آوینی از سیزدهمین جشنواره «سینما حقیقت» را در کارنامه خود دارد در هجدهمین جشنواره «ischia» ایتالیا به نمایش در می‌آید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
جشنواره«ischia italy 2020» با هدف اهدا جایزه هنری به خالقان آثاری که باعث رشد ارزش‌ها شده و واقعیت‌‌های انسانی، تاریخی و اجتماعی را به نمایش می‌گذارند هر ساله در کشور ایتالیا برگزار می‌شود.
,
 
,
 این جشنواره به نمایش فیلم‌های مستند و کوتاه اختصاص دارد و در تلاش است تا فرهنگ‌ها، سنت‌ها و زیبایی‌ها را تبلیغ کند تا مخاطبان نیز احساس حاصل از این تجربه‌های مستقیم را درک نمایند. 
,
 
,
تاکنون کارگردانان بسیاری از کشورهای مختلف در این جشنواره حضور داشته و کسب افتخار کرده‌اند. سال گذشته نیز مستند ایرانی «حلب، سکوت جنگ» به کارگردانی امیر اصانلو جایزه ویژه هیات داوران از این جشنواره را دریافت کرد. امسال هم مستند «پیرمرد و خواننده» ساخته این کارگردان نماینده ایران در این جشنواره بین‌المللی است. 
,
 
,
, ,
این مستند که در شهر حلب سوریه تصویربرداری شده، روایتی از زندگی پیرمردی از اهالی حلب به نام ابوعمر و رفیقش ابورامی است که سعی دارد زندگی خود را بعد از ۶ سال جنگ در میان خرابه‌ها بسازد. 
,
 
,
کامران جاهدی تدوین، حسن مهدوی صداگذاری، ضیا حاتمی تصویربرداری، اصلاح رنگ و نور: احسان واثقی، عبدالمجید قوام: عکاسی، کاوه فیروز: آهنگ‌سازی و مهدی مطهر تهیه‌کنندگی این مستند را برعهده داشته‌اند. 
,
 
,
جشنواره فیلم بین‌المللی «ischia italy 2020» هفتم لغایت چهادهم تیرماه در کشور ایتالیا در حالی آغاز می‌شود که به دلیل پاندمی جهانی ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه