اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی عنوان کرد؛

نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در مدیریت چالش‌ها/ اقدامات جهادی مقابله با کرونا تداعی‌گر دوران دفاع مقدس بود

نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در مدیریت چالش‌ها/ اقدامات جهادی مقابله با کرونا تداعی‌گر دوران دفاع مقدس بود
حجت‌الاسلام حسن‌زاده گفت: رهبر معظم انقلاب علی رغم همه توطئه‌ها به بهترین شیوه مدیریت کرده واستکباری را که هر روز دنبال توطئه است، ناکام ساخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، آئین تکریم و معارفه فرماندار میاندوآب امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

مسئولیت ها امانت است

, مسئولیت ها امانت است, مسئولیت ها امانت است,

امام جمعه میاندوآب در این مراسم با اشاره به اینکه مسئولیت ها امانت است، اظهار کرد: قطعا فردا از مسئولیت های ما سوال می شود که چگونه رفتار کرده ایم و مسئولیت خود را به سرانجام رسانده ایم.

,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در ادامه با بیان اینکه در هفت سال گذشته چهار بار فرماندار میاندوآب تغییر کرده است، گفت: اگر استانداری به مدیران خود اعتماد ندارد، چرا منصوب می کند، مسئول اداره ای داریم که 20 سال است تغییر نکرده اما فرماندار که شیخ الرئیس است، در هفت سال چهار بار تغییر کرده است.

,

حسن زاده گفت:  مسئول یک شهر که فرماندار است، زیر پایش این همه لیز بخورد، خوب نیست.

,

امام جمعه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه تغییرات نشان از ضعف استاندار دارد، افزود: اگر قرار است با مخالفت چند نفر کسی را بیاوری یا برداری، خوب نیست.

,

نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در مدیریت چالش ها

, نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در مدیریت چالش ها, نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در مدیریت چالش ها,

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی  هم در این مراسم با تسلیت فرارسیدن 14 و 15 خرداد؛ گفت: امام راحل(ره) 3 کار مهم انجام دادند که فراهم کردن مقدمات بروز و ظهور انقلاب اسلامی، مدیریت مدبرانه در دوران دفاع مقدس و پیروزی در جنگ هشت ساله علی رغم توطئه و حمایت استکبار جهانی از رژیم بعث و استقلال حکومت اسلامی و حاکم کردن مردم سالاری دینی بودند.

,

, ,

علی مصطفوی با بیان اینکه امروز هدایت انقلاب اسلامی بر عهده فرزند صالح و خلف امام راحل(ره) است، گفت: رهبر معظم انقلاب علی رغم همه توطئه‌ها به بهترین شیوه مدیریت کرده واستکباری را که هر روز دنبال توطئه است، ناکام ساخته است.

,

وی با اشاره به موضوع ویروس کرونا و با بیان اینکه جمهوری اسلامی در مقابله با کرونا بهترین مدیریت را داشت، تصریح کرد: تا امروز 40 جلسه استانی کرونا تشکیل شده و امروز جزو 10 کشوری در جهان هستیم که در حوزه مقابله با کرونا می درخشیم.

,

مصطفوی اظهار کرد: در مبارزه با کرونا نشان دادیم که در جمهوری اسلامی فرقی بین غنی و فقیر و کارگر و مدیرکل نیست در حالی که در کشورهای اروپایی بیماران در راهروها می خوابیدند.

,

وی با اشاره به اینکه کرونا هنوز تمام نشده است، افزود: برخی رفع محدودیت ها که شاهد هستیم به خاطر این است که معیشت و اقتصاد دچار مشکل نشود وگرنه بیماری کرونا تمام نشده است.

,

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی  با بیان اینکه مقابله با کرونا تداعی گر دوران دفاع مقدس بود، اظهار کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید رشادت ها و ایثارگری های مدافعان سلامت و کادر پزشکی که مانند دوران دفاع مقدس صحنه را خالی نکردند و به داد مردم رسیدند و از افتخارات نظام اسلامی است؛ مستندسازی شود.

,

وی به اشاره به نامگذاری امسال به نام سال "جهش تولید" و با بیان اینکه مهاجرت معکوس می تواند زمینه ساز تحقق شعار سال شد.

,

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه رونق دامپروری، کشاورزی و تولید در روستاها می‌تواند زمینه‌ساز جهش تولید شود؛ افزود: وظیفه تک تک ما است که زمینه را برای مهاجرت معکوس فراهم کنیم و این کار را می توان با با توسعه خدمات در روستاها امکان پذیر کرد.

,

 وی با اشاره به تقسیمات کشوری انجام گرفته در سطح استان، افزود: سال گذشته شش نقطه روستایی در استان آذربایجان غربی به شهر تبدیل شده و دو نقطه نیز به بخش ارتقا یافت و هفت نقطه دیگر را نیز به عنوان شهر پیشنهاد کرده ایم.

,

مصطفوی در ادامه با تاکید بر وحدت و اتحاد، گفت: استاندار به فکر استان بوده و شبانه روز پیگیر حل مشکلات است و نباید بی انصافی بکنیم.

,

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: همه ما در قبال خون شهدا و مردم مسئول هستیم جایگاه‌ها فرقی ندارد هرجا باشیم باید به فکر خدمت به مردم باشیم.

,

وی تصریح کرد: انسانیت و خوبی است که ماندگار بوده و باید اتحاد و هماهنگی همواره حفظ شود.

,

بدون حاشیه و با وحدت کارها را پیش بردیم

, بدون حاشیه و با وحدت کارها را پیش بردیم, بدون حاشیه و با وحدت کارها را پیش بردیم,

, , , ,

هم چنین در این جلسه مهدی قهرمانی فرماندار سابق میاندوآب به ارائه گزارشی از عملکرد 18 ماهه خود در این شهرستان، گفت: پروژه های عمرانی و... زیادی را در سطح شهرستان پیگیری کردیم و وحدتی که در میاندوآب بود را هیچ کجای استان شاهد نبودیم.

,

قهرمانی با بیان اینکه هر کجا باشم، میاندوآب خانه و وطن من است، افزود: هر کجا بوده ام به خاطر رضای خدا تلاش کرده ام و  از این به بعد نیز اینگونه خواهد بود.

,

وی اظهار کرد: در این مدت بدون حاشیه و با وحدت کارها را پیش بردیم و  در این راستا دیدارهایی در سطح کشوری با وزرا برای پیشرفت میاندوآب داشتیم.

,

اعتقاد به بازی برد-برد دارم

, اعتقاد به بازی برد-برد دارم, اعتقاد به بازی برد-برد دارم,

, , , ,

سرپرست جدید فرمانداری میاندوآب هم در این مراسم با بیان اینکه هشت ماه است که در میاندوآب بوده و خود را میاندوآبی می داند، گفت: باید با وحدت و همدلی به دنبال پیشرفت و توسعه شهرستان  باشیم.

,

حسام شیرازه محبت با اشاره به اینکه همه مسئولان قبلی که در این شهرستان بوده اند، هر کدام منشا خدماتی شده اند، افزود: بنده با قهرمانی دوستی دیرینه دارم و اکنون مشیت الهی اینگونه رقم خورده است.

,

وی اظهار کرد: اعتقاد به بازی برد-برد داشته و باید با خردجمعی کارها را به پیش ببریم  و در این راه نیز نقدپذیر بوده و نقاد را دشمن خود نمی دانم.

,

شیرازه محبت با بیان اینکه اصحاب رسانه و فضای مجازی باید از حاشیه سازی خودداری کنند، تصریح کرد: در شهرستان دیگر تاب و توانی برای هیاهوی دیگر وجود ندارد و فریادزدن های بی حاصل باید جای خود را  تعامل بدهد.

,

در پایان این مراسم  با اهدای لوح از زحمات "مهدی قهرمانی" فرماندار سابق تجلیل و "حسام شیرازه محبت" به عنوان سرپرست فرمانداری میاندوآب معرفی شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه