اخبار داغ

فرمانده انتظامی لرستان:

امام خمینی(ره) انقلابی‌گری را به مردم آموخت/ اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در کوهدشت

امام خمینی(ره) انقلابی‌گری را به مردم آموخت/ اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در کوهدشت
حاجی‌محمد مهدیان نسب گفت: امام خمینی(ره) راه درست، انقلابی‌گری، نترسیدن از دشمن،استقلال و... را برای مردم ایران به ارمغان آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، سردار حاجی‌محمد مهدیان نسب امروز درنشست خبری با اصحاب رسانه کوهدشت ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) راه درست، انقلابی‌گری، نترسیدن از دشمن،استقلال و… را برای مردم ایران به ارمغان آورد و شهیدان عزیز درخت تنومند و این شجره طیبه را آبیاری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,


وی با اشاره به رشادت های رزمندگان کوهدشت در دفاع مقدس، افزود: یکی از مقوله های مهم برای مردم، مقوله امنیت است و امنیت مطلوب اسلامی در شکوفایی اقتصادی تاثیر بسزایی داشته و این امنیت مطلوب در کوهدشت وجود دارد.

,
,

برخورد قاطع نیروی انتظامی با مخلین نظم و امنیت
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به برخورد قاطع نیروی انتظامی با مخلین نظم و امنیت، گفت: طرح های مختلفی از قبیل عملیات ارتقاء امنیت اجتماعی وضربتی از جمعه با اقتدار اجرا شده است و هم چنان ادامه دارد.


وی تصریح کرد: کشف ۳۳۲ کیلو مواد مخدر، انهدام ۳باند تهیه و توزیع مواد مخدر، دستگیری هفت نفر قاچاقچی مواد مخدر، توقیف یک دستگاه تریلی، توقف دو دستگاه سبک، کشف ۱۸ مورد اموال سرقتی، دستگیری ۱۹ نفر سارق،اراذل و اوباش، توقیف ۱۲۰ دستگاه خودرو و ۷۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف و مزاحم ، اعمال قانون برای ۹۰۰ دستگاه و … از جمله نتایج اجرای طرح اخیر ارتقاء امنیت اجتماعی در کوهدشت بوده است.


کشف هزار و ۳۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر

, برخورد قاطع نیروی انتظامی با مخلین نظم و امنیت,
,
,
,
,
,
,
, کشف هزار و ۳۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر,

سردار مهدیان نسب گفت: از ابتدای سال تاکنون کشف هزار و ۳۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر، دستگیری هزار و۶۷۰ نفر در قالب قاچاق و توزیع مواد مخدر، انهدام ۱۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر، پاکسازی ۵۱ نقطه آلوده و ۳۱۰ طرح منطقه ای امنیت اجتماعی را داشته ایم.


فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به برپایی تورهای ایست بازرسی، عنوان کرد: اگر کسی با تیراندازی، اعم از سلاح مجاز و غیرمجاز، موجب بی انضباطی اجتماعی شود، با برخورد قاطع و سریع نیروی انتظامی مواجه خواهد شد.

,
,
,
,


وی گفت: کوهدشت احتیاج مبرمی به استقرار سامانه های هوشمند نظارتی در قالب دوربین‌های پایش تصویری دارد، بایستی مسئولین ذی‌ربط در این راستا کوشا باشند که این شهر را تحت پوشش ببریم چراکه این فناوری در پیشگیری و کشف موثر بوده و قدرت بازدارندگی زیادی دارد.


سردار مهدیان نسب با اشاره به دستگیری دو مجرم در بستر فضای مجازی کوهدشت، اظهار داشت: در فضای مجازی، بی تقوایی کلامی، امنیت را زیر سوال خواهد برد، گردن افرادی که در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، با نشان دادن سلاح و برخی رفتار ها ایجاد رعب و وحشت می کنند خواهیم شکست و برخوردی سریع و قاطع با آنان داریم، بایستی از بستر فضای مجازی اقناع‌گری اجتماعی شود چراکه امروز قدرت، قدرت نرم وسواد رسانه ای است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه