اخبار داغ

سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان:

تنها راه استمرارِ مسیرِ امید بخش خمینی عظیم استکبارستیزی و خدمت به مردم است

تنها راه استمرارِ مسیرِ امید بخش خمینی عظیم استکبارستیزی و خدمت به مردم است
سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان طی بیانیه ای تنها راه استمرارِ مسیرِ روشن و امید بخش خمینی عظیم را، مبارزه با فساد، بازگشت به سبک زندگی اسلامی، مدیریت جهادی و انقلابی، استکبارستیزی و خدمت به مردم می داند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان ضمن تسلیت فرارسیدن سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه ای یاد و خاطره شهدای قیام خونین ١٥ خرداد که نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود را گرامی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,


متن این بیانیه بدین شرح است:
نیمه خردادماه یادآور دو رویداد مهم، یکی مصیبت‌بار و دیگری سرنوشت‌ساز است، چهاردهم خرداد یادآور سوگ امت اسلامی در فراق امام عظیم‌الشأن حضرت امام خمینی(ره) است، غم فقدان بزرگ مردی که پایه‌های نظامی را بنا کرد که طلایه‌دار بسط و نشر ارزش‌های اصیل اسلامی است و با برافراشتن پرچم قیام علیه ظلم و تاریکی، میراث گران‌قدر انقلاب اسلامی را به یادگار گذاشت.


امام خمینی(ره) با یک عمر مجاهدت خستگی‌ناپذیر و با باور به خدا و مردم، دین را به صحنه قدرت و حاکمیت رساند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

,
,
,
,
,
,

بدون تردید تعظیم شخصیت والای ایشان، ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.

,


امروز به برکت حرکت عظیم و انقلابی مردم در سال‌های حماسه و خروش که قیام خونین پانزدهم خرداد نقطه آغازین آن بود، همه ما مردم کشور وارث خون شهدای بزرگواری هستیم که با اعتقاد خود، گام در راه مبارزه و جهاد نهادند و بر همه ماست به عنوان رهروان طریق متعالی حضرت امام(ره) در جهت ترویج فرهنگ انقلاب و امام تلاش کنیم.

,
,

این دو واقعه عظیم و سرنوشت‌ساز در روند حرکت ملت ایران و ملتهای آزاده جهان به واقع مایه ی دقت، پژوهش و تحقیق و همچنین تذکری برای درس‌گیری عبرت‌گیرندگان و رهروان حقیقت و روشن‌بینی است.


بسیجیان جان برکف و ولایتمدار سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ضمن بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر قیام خونین ١٥ خرداد، بار دیگر با خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تجدید بیعت می‌نماید و با صدای رسا، همگان را به تبعیت آگاهانه، عاشقانه و خالصانه از ولایت حیدری این خمینی زمان و نائب بر حق امام زمان(عج) فرا می‌خواند.

,
,
,
,


بسیجیان جان برکف و ولایتمدار سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، تنها راه استمرارِ مسیرِ روشن و امید بخش خمینی عظیم را، مبارزه با فساد، بازگشت به سبک زندگی اسلامی، مدیریت جهادی و انقلابی، استکبارستیزی و خدمت به مردم دانسته و همه مسئولین، مردم و به خصوص جوانان انقلابی را به درک و فهم کامل و زمینه سازی عمل به محتوای بیانیه سرنوشت ساز گام دوم انقلاب اسلامی فرا می‌خواند.

,
,

انتهای پیام/

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه