اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

انقلاب امام چون دینی و الهی بود دنیا را متحول کرد

انقلاب امام چون دینی و الهی بود دنیا را متحول کرد
حجت الاسلام فیض آبادی گفت: چون حرکت امام (ره) بر مبنای دین اسلام و قرآن بود، تحولاتی که انقلاب ایشان در دنیا ایجاد می کند تحولات دینی است؛ نظیر این انقلاب تاکنون در هیچ جای دنیا اتفاق نیفتاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدعلی فیض آبادی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن مقایسه انقلاب امام خمینی (ره) با سایر انقلاب های دنیا اظهار کرد: از ابتدای خلقت بشریت تاکنون در دنیا انقلاب های زیادی اتفاق افتاده و حرکت های بسیاری انجام شده اما چون حرکت امام (ره) بر مبنای دین اسلام و قرآن بود، تحولاتی که انقلاب ایشان در دنیا ایجاد می کند تحولات دینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: برای مثال آیه ای در قرآن کریم وجود دارد با این مضمون که خدا هیچ راهی برای تسلط کفار بر مسلمین قرار نداده و مسلمانان باید از زیر بیرق دشمن خارج شوند؛ امروز یکی از نشانه های تحول انقلاب امام خمینی (ره) همین است که می بینیم کشورهای منطقه در حال خروج از زیر بیرق آمریکا و استکبار جهانی هستند.

,

استاد حوزه و دانشگاه تبیین کرد: البته مصادیق بسیار زیادی برای تحولات انقلاب امام وجود دارد که از جمله آنها می توان در عرصه فرهنگی به رشد اسلام و شیعه در بسیاری از کشورهای دنیا همچون نیجریه اشاره کرد.

,

حجت الاسلام فیض آبادی تاکید کرد: موارد ذکر شده استنادی بود بر اینکه ماهیت انقلاب امام، اسلامی و دینی است؛ لذا خدا به این انقلاب برکت داده و شاهد هستیم روز به روز اثرات آن در دنیا بیشتر می شود؛ این مساله ای است که در هیچ یک از انقلاب های دنیا اتفاق نیفتاده است.

,

وی با اشاره به نقش هدایتگرانه مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف این انقلاب تبیین کرد: رهبر ما یک شخصیت الهی بود و مردم با اعتقاد از ایشان پیروی می کردند؛ بعد از امام راحل هم مردم و مسلمانان بسیاری از کشورهای دنیا با اعتقاد از مقام معظم رهبری اطاعت می کنند؛راین رهبری مبتنی بر باورهای دینی است که نظام را نگه داشته و دنیا را دارد تکان می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه