اخبار داغ

امام جمعه شهرستان انار:

پویش اهدا خون، مکمل سه مرحله قبلی کمک مومنانه است/ ملت ایران همواره به همنوعان خود زندگی اهدا کرده‌اند

پویش اهدا خون، مکمل سه مرحله قبلی کمک مومنانه است/ ملت ایران همواره به همنوعان خود زندگی اهدا کرده‌اند
حسن منتظری گفت: معتقدم  پویش اهدا خون اهدا خون در این مرحله بسیار مهمتر از سه مرحله است گذشته کمک مومنانه است و به نوعی می توان گفت این مرحله، مکمل سه مرحله کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن منتظری در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: به لطف الهی و با رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان شاهد حضور و استقبال مردم از این رزمایش بوده ایم که این مسئله نشانگر تدین، نوع دوستی و دینداری مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

امام جمعه شهرستان انار با بیان اینکه توجه به هم نوعان از ویژگی ها و صفات اخلاقی ملت ایران؛ ملتی مومن، مسلمان و معتقد به اهل بیت علیه السلام است، عنوان کرد: در مراحل مختلف رزمایش مومنانه، کمک های بسیار خوبی انجام شد.

,

وی ادامه داد: از جمله مواردی که در روزهای اخیر مطرح است اهدای خون است؛ مسئله ای که ملت ایران در طول سال های پس از انقلاب، دوران جنگ و در بحران های پیش آمده همواره در کمک به هم نوعان خود پیش قدم بوده اند.

,

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با بیان اینکه مردم ایران اهدا خون را نوعی فداکاری و ایثارگری می دانند، ابراز کرد: اهدا خون مسئله بسیار مهمی است و با توجه به اینکه در ماه های گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا؛ مردم به سبب مسائل بهداشتی از اهدا خون پرهیز کردند و کشور با کمبود فرآورده های خونی مواجه شده است.

,

امام جمعه شهرستان انار افزود: نیروهای بهداشت و درمان دائما توصیه کرده اند که در زمینه اهدا خون مشکلی وجود ندارد و امیدواریم که هموطنان عزیز به موضوع اهدا خون توجه ویژه ای داشته باشند و این مسئله را نوعی ایثار و فداکاری بدانند و به ویژه در پویشی که به این منظور راه اندازی شده است، همکاری کنند.

,

وی اظهار کرد: مردم عزیز با استقابل و حضور در پایگاه های واحدهای خون خون را اهدا کنند، یقینا این موضوع بزرگترین قدم خیر برای سایر هموطنان است.

,

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با اشاره به برگزاری پویش کمک مومنانه در قالب طرح اهدای خون در سطح کشور در 15 خرداد ماه تصریح کرد: معتقدم اهدا خون در این مرحله بسیار مهمتر از سه مرحله است گذشته کمک مومنانه است و به نوعی می توان گفت این مرحله، مکمل سه مرحله کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان است.

,

امام جمعه شهرستان انار خاطر نشان کرد: هموطنان ان شاالله موضوع اهدا خون را مورد اهمیت و دقت قرار دهند تا با استقبال بی شائبه ای رو به رو باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه