اخبار داغ

امام جمعه شهرستان دلگان:

۱۴ خرداد یادآور عروج ملکوتی امام خمینی (ره) است/ پیروزی انقلاب ثمره قیام ۱۵ خرداد بود

۱۴ خرداد یادآور عروج ملکوتی امام خمینی (ره) است/ پیروزی انقلاب ثمره قیام ۱۵ خرداد بود
حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت: ۱۴ خرداد یادآور عروج ملکوتی و جانگداز امام خمینی (ره) بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۸ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در گفتگو با خبرنگار عصرهامون، با اشاره به فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، بیان کرد: تقویم تاریخ پرفراز و نشیب کشور ما در نیمه خرداد ماه، یادآور روزهای پر حادثه، غمبار و حماسی از جنس ایثار، شهادت و عروج ملکوتی خورشید جماران پس از سال ها مقاومت و هدایت است.

وی افزود:امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی بزرگ مرجعی که احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بود و شخصیت بی نظیری که در جهان بی روح و در عصر غربت معنویت و اخلاق و عدالت، برای برافراشتن پرچم دینداری و حمایت از محرومان و مستضعفان قیام کرد.

امام جمعه شهرستان دلگان تصریح کرد: بنیان گذار انقلاب اسلامی با بسیج زنان و مردان برای مقابله با استعمار و استبداد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر شعار "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" در چارچوب دین و خردورزی بنیان نهاد.

حجت الاسلام بامری ادامه داد: امروز به فضل الهی انقلاب اسلامی، این یادگار ماندگار امام راحل (ره) با رهبری داهیانه خلف صالحش، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) دوران چهل ساله بلوغ خود را سپری کرده است.

وی تصریح کرد: اکنون انقلاب اسلامی مسیر روشنی را برای ساخت تمدن اسلامی با تکیه بر نیروی عظیم مردمی، در چارچوب علم و ایمان مشخص کرده است.

امام جمعه شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ نتیجه و ثمره آغاز قیام مردمی ۱۵‌خرداد ۱۳۴۲ بود، حرکتی که رژیم دیکتاتور پهلوی به خیال خود آن را در نطفه خفه کرده بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه