اخبار داغ

امام جمعه موقت اراک؛

مردم با اهدای خون در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه خواهند درخشید /اهدای خون از مصادیق انفاق است

مردم با اهدای خون در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه خواهند درخشید /اهدای خون از مصادیق انفاق است
سپاسی امام جمعه موقت اراک با اشاره به اینکه مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه در قالب اهدای خون انجام می شود گفت: اهدای خون از مصادیق انفاق است و ملت ایران با توجه به روحیه دینی و انقلابی که دارد قطعا در این رزمایش به خوبی خواهند درخشید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام کاظم سپاسی آشتیانی، امام جمعه موقت اراک در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: حفظ اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی و منافع ملت در طول این چهل سال همواره خط قرمز مردم بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب, .,

سپاسی اظهار کرد: ملت ایران در طول چهل سال انقلاب اسلامی در قالب های مختلف وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و یکدیگر ثابت کرده اند، ملت در مقطعی با اهدای جان خود در دفاع مقدس برای دفاع از وطن و ناموس خود در صحنه بود و در مقاطع دیگر با گذشتن از مال خود در صحنه مانده است.

, .,

وی ادامه داد: مردم مومن و انقلابی استان مرکزی هم در بحث مبارزه با کرونا و هم در بحث رزمایش کمک مومنانه بسیار خوش درخشیدند و بار دیگر روحیه انقلابی و جهادی خود را به رخ دنیا کشاندند.

, .,

سپاسی اظهار کرد: مردم انقلابی استان با مشارکت فعال در سه مرحله رزمایش کمک مومنانه با دیگر ثابت کردند که همواره برای ایثار و فداکاری آماده هستند.

, .,

امام جمعه موقت اراک افزود: در کمک مومنانه ای که در استان مرکزی اتفاق افتاد مردم صحنه های زیبایی را خلق کردند و تهیه و توزیع بیش از ۱۲۰ هزار بسته معیشتی نشان از مشارکت و همبستگی مردم استان بود که رقم خورد.

, .,

وی اضافه کرد: در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه که قرار است در قالب اهدای خون انجام شود ملت با گذشتن از سرمایه هایی همچون خون خود و اهدای آن به هموطن خود قطعا بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و یکدیگر ثابت خواهند کرد.

, .,

سپاسی افزود: همان طور که مردم استان در سه مرحله رزمایش کمک مومنانه مردم قدم های خوبی در کمک به یکدیگر و به خصوص نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا برداشتند و قطعا در مرحله چهارم رزمایش به خوبی حضور پیدا خواهند کرد و با اهدای خون خود کمبودها را رفع می کنند.

, .,

امام جمعه موقت اراک اهدای خون را از مصادیق انفاق دانست و افزود: ملت ایران با توجه به روحیه دینی و انقلابی که دارد قطعا در این رزمایش انفاق به خوبی خواهند درخشید.

, .,

وی خاطرنشان کرد:  اطلاع رسانی به موقع در جهت کمبودهایی که در برخی از مناطق وجود دارد باعث می شود همه برای رفع خلاء ها به صحنه بیایند و اینجا رسانه ها وظیفه سنگینی از باب اطلاع رسانی درست و به موقع بر عهده دارند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه