اخبار داغ

روایتی از اقدامات بسیجیان یزدی برای مبارزه با کرونا؛

راه اندازی دومین کارگاه گان یزد توسط بسیجیان یزدی/ مشارکت 100 خیاط برای تولید ماسک و گان

راه اندازی دومین کارگاه گان یزد توسط بسیجیان یزدی/ مشارکت 100 خیاط برای تولید ماسک و گان
فرمانده حوزه سه نصر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا عنوان کرد: بسیجیان همچون تمامی عرصه ها و برهه های حساس در مبارزه با ویروس منحوس کرونا نیز فعالیت داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا؛  حسین رحیمیان فرمانده حوزه سه نصر شب گذشته در جمع بسیجیان این حوزه با تسلیت سالروز ارتحال امام (ره) و شهدای پانزده خرداد گفت: یکی از شاخصه های امام راحل اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی بود. تاکید بر نقش مردم  در اداره امور کشور، توجه به بحث استقلال و رد سلطه پذیری بیگانگان نیز همواره مورد تاکید ایشان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا؛ ,

وی افزود:  تاکید بر وحدت و اصرار بر سازندگی کشور و الگو شدن برای سایر ممالک اسلامی نیز از دیگر برنامه هایی بود که معمار کبیر انقلاب همواره به آن عنایت داشتند.

,

فرمانده حوزه سه نصر با تقدیر و تشکر از بسیجیان  فعال در مقابله با کرونا عنوان کرد: بسیجیان همچون تمامی عرصه ها و برهه های حساس در مبارزه با ویروس منحوس کرونا نیز با اقداماتی نظیر ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد، تولید ماسک، تولید مواد ضدعفونی و بحث حفاظت از نقاهتگاه بستری بیماران کرونایی که در طول ۴۰ روز به صورت شبانه روزی صورت گرفته بود، فعالیت داشتند.

,

رحیمیان افزود: تولید ۳۰ هزار ماسک از دیگر برنامه های حوزه سه نصر بود. جالب اینکه در ابتدا با یک خیاط کار را آغاز کردیم و در پایان حدود ۱۰۰ نفر از مردم نوع دوست دارالعباده یزد مشغول تهیه ماسک بودند که این اقدامات در منازل شخصی و ۷ کارگاه صورت پذیرفت.

,

وی بیان داشت: بسیج اثبات کرده که هر جا کمبودی بوده وارد شده است. در ماجرای مبارزه با کرونا نیز وقتی نیاز به ماسک تا حدودی رفع شد بسیجیان حوزه نصر با راه اندازی دومین کارگاه تولید گان و تبدیل خیاط خانه یکی از بسیجیان حوزه و همکاری ۲۰ نفر از خواهران تولید گان را در دستور کار قرار دادند. 

,

وی افزود: بعد از فرمان رهبر انقلاب در رزمایش کمک مومنانه نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت و حدود هزار بسته معیشتی با همراهی خیرین و بسیجیان تامین شد و در اختیار تمام نیازمندانی که از سوی پایگاه ها به ما معرفی شدند قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه