اخبار داغ

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی:

مبارزه با استکبار، فساد و تبعیض از ویژگی‌های خط امام است

مبارزه با استکبار، فساد و تبعیض از ویژگی‌های خط امام است
حجت الاسلام ذوعلم معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه باید برای پیشرفت کشور تلاش کنیم، گفت: مبارزه با استکبار، فساد و تبعیض از ویژگی های خط امام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام دکتر علی ذوعلم معاون وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اینکه امام(ره) بر اسلام ناب محمدی بسیار تاکید می کردند، اظهار داشت: در خط امام خمینی(ره) عدالت‌خواهی و عدالت پذیری و تلاش برای گسترش عدالت محورهای اساسی می‌باشد.
وی ادامه داد: دفاع از مستضعفان و محرومان  از محورهای اساسی و پررنگ خط امام خمینی(ره) به شمار می‌رود.
حجت الاسلام ذوعلم با اشاره به بحث استقلال و عدم وابستگی به قدرت های بزرگ، گفت: مسئولان جامعه باید به دنبال پیشرفت و تعالی جامعه باشند و  تحت تأثیر القائات و خطوط ترسیم‌شده نظام سرمایه‌داری غربی و نظام سلطه جهانی قرار نگیرد و مستقل از آن‌ها باید آزادانه اهداف ملی را دنبال کنند.
وی اضافه کرد: امروز نسخه بدلی خط امام هم ارائه شده است که  تشخیص نسخه اصلی از بدلی کار سختی نیست.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ابراز داشت: اگر کسی با صدق و طهارت درونی به شناخت خط امام خمینی(ره) بپردازد قطعاً می‌تواند به این تشخیص برسد و اگر غرض‌های غیر الهی کنار گذاشته شود، خودخواهی‌ها و مقام‌پرستی‌ها و انگیزه‌های گوناگون مادی در هر طیف و گروهی کاهش پیدا کند خودبه‌خود این تقرب و تشخیص خط امام عمیق‌تر حاصل خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: باید در رفتار افراد مبارزه با استکبار، عدالت‌خواهی و مقابله با تبعیض و فساد تبلور پیدا کند که این نشانه قرار گرفتن در خط امام است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه