اخبار داغ

معاون امور عمرانی استاندار:

سیستم پیمایشی پرداخت عوارض در قزوین اعمال می‌شود

سیستم پیمایشی پرداخت عوارض در قزوین اعمال می‌شود
علی فرخزاد گفت: براساس تصمیم وزارت راه و شهرسازی و شرکت ساخت و توسعه آزادراه‌ها، قرار بر این است که عوارضی کرج تا قزوین براساس پیمایش رانندگان محاسبه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرخزاد در گفت‌وگو با  صبح‌ قزوین؛ با اشاره به طرح پیمایشی شدن عوارضی محمدیه و جابه‌جایی دوربین آبیک اظهار کرد: بحث جابه‌جایی دوربین آبیک به طور کل منتفی شد و طبق تصمیم‌گیری‌هایی که در وزارت راه و شهرسازی و شرکت آزادراه‌ها انجام شده‌است طرح پیمایشی آزادراه‌ها اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌ قزوین,

وی افزود: براساس تصمیم شرکت آزادراه‌های کشور در سه نقطه از مسیر بزرگراه‌های قزوین_کرج، هشتگرد، نقطه‌ی پیش از شهرستان آبیک و محمدیه دوربین نصب می‌شود و هر فردی که از این دوربین‌ها عبور می‌کند ملزم به پرداخت یک سوم از عوارض است.

,

معاون عمرانی استاندار اذعان کرد: خودروهایی که از آبیک، محمدیه و مهرگان به سمت قزوین درحال حرکت هستند ملزم به پرداخت مبلغ ۴۰۰ تومان به عنوان عوارضی هستند.

,

وی گفت: پلاک‌های تاکسی، پلاک‌های ت، و پلاک‌های عمومی عین، سواری‌ها، اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها ۵۰ درصد از این مبلغ یعنی حدود ۲۰۰ تومان را به عنوان عوارضی پرداخت می‌کنند.

,

این مقام مسئول ابراز کرد: با توجه به اینکه نصب دوربین‌های شهرستان آبیک و هشتگرد حدود یک و نیم ماه زمان لازم دارد و شهروندان تا زمان نصب این دوربین‌ها با گذر از عوارضی محمدیه بر اساس اعلام استان و پلاک‌های استان یعنی پلاک‌های ۷۹ و ۸۰، پلاک‌های ت و عین، سواری، اتوبوس و مینی‌بوس مبلغ ۴۰۰ تومان را به عنوان عوارضی پرداخت کنند.

,

وی گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده با پلیس راهور، ما پلاک‌های مزبور را استخراج کرده و برای وزارت راه ارسال کردیم و امیدواریم بر اساس تعهدی که وزارت راه و شهرسازی نسبت به آزادراه‌ها دارد سیستم پیمایشی تا هفته‌ی آینده اعمال شود.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه