اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

تحریف‌کنندگان خط امام معتقد به ارتباط با غرب هستند

تحریف‌کنندگان خط امام معتقد به ارتباط با غرب هستند
فاطمه بکرانیان گفت: عده‌ای مغرضانه در تلاشند که شخصیت امام‌(ره) را تحریف کنند و در خط و تقابل‌سازی با اندیشه و فکر ایشان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه بکرانیان، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصراترک، در رابطه با مصادیقی از تحریف خط امام (ره) اظهار داشت: عده‌ای مغرضانه در تلاشند که شخصیت امام‌(ره) را تحریف کنند و در خط و تقابل‌سازی با اندیشه و فکر ایشان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فاطمه بکرانیان، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار , عصراترک, عصراترک, عصراترک, ، در رابطه با مصادیقی از تحریف خط امام (ره) اظهار داشت: عده‌ای مغرضانه در تلاشند که شخصیت امام‌(ره) را تحریف کنند و در خط و تقابل‌سازی با اندیشه و فکر ایشان هستند.,

بکرانیان با بیان اینکه طبیعی است که عده ای از کاخ‌نشینان، عافیت‌طلبان، متحجران و مقدس‌مآبان در برابر جبهه‌ای که امام (ره) ساخته به پا خواسته اند، گفت:  این گروه به دنبال مسکوت گذاشتن و تحریف کردن خط اسلام ناب هستند.

, .,

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: مصداق تحریف خط امام (ره) کسانی هستند که بر این باورند و تحلیل می کنند که باید در سیاست، اصول و دیپلماسى تجدید نظر شود تا اشتباهات گذشته تکرار نشود.

,

وی اظهار داشت: این افراد معتقد هستند که شعارهاى تند و جنگ سبب بدبینى غرب و شرق نسبت به ایران و انزواى کشور شده است و اگر ما واقعگرایانه عمل کنیم، آنان با ما برخورد متقابل انسانى خواهند داشت و احترام متقابل به ملت ما و اسلام و مسلمین خواهند گذاشت.

,

این کارشناس مسائل سیاسی درباره تحولی که انقلاب خمینی در دنیا ایجاد کرده، افزود: انقلاب ایران نماد پُرابهت، باشکوه و افتخارآمیز ایستادگی در برابر قلدران و زورگویان و مستکبران جهان و در رأس آنان آمریکای جهان‌خوار و اسرائیل جنایت‌کار است.

,

وی تسلیم‌ناپذیری، صیانت، پاسداری از انقلاب و عظمت و هیبت الهی آن در مقابل دولت های متکبر و مستکبر را بخشی از خصوصیت شناخته شده انقلاب ایران خواند.

,

بکرانیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با ظهورش تحولی عظیم را در جهان ایجاد کرد، گفت: امام خمینی (ره)  از سال 42 در سخنرانیها، مخالفت خود را با موجودیت اسرائیل اعلام و لزوم محو این غده سرطانی را همواره گوشزد می کرد.

,

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در هجدهم شهریورماه سال 94، که فرمودند رژیم صهیونیستی۲۵ سال آینده را نخواهید دید، گفت: انشاالله ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی مکانی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.

,

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: طرح شعار" آمریکا و اسرائیل باید نابود گردد" مبتنی بر راهبرد عمیقی بوده که رهبری با توجه به آن راهبرد، آن را علنی مطرح کرده است.

,

انتهای پیام/ 

, انتهای پیام/ ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه