اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

مبارزات امام خمینی(ره) معادلات رژیم پهلوی را بر هم زد

مبارزات امام خمینی(ره) معادلات رژیم پهلوی را بر هم زد
بهنام فر گفت: مبارزات آشکارا و پنهانی امام(ره) معادلات سیاسی پهلوی را برهم زد و حکومت پهلوی را درمانده کرد و زمینه ایجاد و شکل گیری انقلاب اسلامی را فراهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام فر، یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به دلایل مطرح شدن چهره سیاسی و تاثیر گذار امام خمینی (ره ) در جهان اظهار داشت: حرکت آشکارا امام راحل از سال 42 ، زمانی که حکومت پهلوی بیشتر مخالفان را کنار زده بود و شرایط را برای پادشاهی مهیا کرده بود آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهنام فر، یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار , عصراترک , عصراترک , عصراترک , با اشاره به دلایل مطرح شدن چهره سیاسی و تاثیر گذار امام خمینی (ره ) در جهان اظهار داشت: حرکت آشکارا امام راحل از سال 42 ، زمانی که حکومت پهلوی بیشتر مخالفان را کنار زده بود و شرایط را برای پادشاهی مهیا کرده بود آغاز شد.,

وی ادامه داد: مبارزات آشکارا و پنهانی امام (ره) معادلات سیاسی پهلوی را برهم زد و حکومت پهلوی را درمانده کرد و زمینه ایجاد و شکل گیری انقلاب اسلامی فراهم شد.

,

این کارشناس مسئول با بیان اینکه ویژگی های شخصیتی امام خمینی (ره) به عنوان یک چهره شاخص در دنیا مطرح است، گفت: ایشان با داشتن سطح علمی بالا و فقیه بودن،  در ایده پردازی، نظریه پردازی و ساختار اندیشه ای دارند که این ویژگی ها بسیار ارزشمند است.

,

بهنام فر اضافه کرد: بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران علاوه بر فعالیت و رهبری سیاسی ، چهره علمی و دینی داشتند که در تصمیم گیری هایشان به صورت کامل مشهود بوده است.

,

وی با بیان اینکه مردم در آن روزها با هر جریان فکری و سیاسی به سمت امام (ره) سوق پیدا کردند و ایشان را به عنوان نماینده برای راهبری بنیان انقلاب برگزیدند، افزود: این مرد بزرگ تحول سیاسی، تاریخی و بنیادی را نه تنها در سطح منطقه بلکه در سراسر دنیا رقم زد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: بعد از رحلت این رهبر فرزانه نیز جریان انقلاب با رهبری مقام معظم رهبری با تداوم بیشتری به مسیرش در راستای خط امام (ره) ادامه داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه