اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

حیرت‌زدگی نظام استکبار از شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی ایران پابرجاست

حیرت‌زدگی نظام استکبار از شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی ایران پابرجاست
غلامعلی پارسا با اشاره به اینکه حیرت زدگی نظام استکباری از انقلاب اسلامی همچنان پابرجا بوده است، اظهار کرد: باوجود تمامی فتنه ها برای فروپاشی انقلاب، نظام با قدرت و پیشرفت روزافزون به مسیر خود ادامه داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامعلی پارسا، کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه در گفتگو با عصراترک با اشاره به انقلاب اسلامی ایران به عنوان شاهکار امام خمینی(ره)، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در زمانی به وقوع پیوست که دین بین چرخ دنده های بلوک شرق و غرب یعنی نظام سوسیالیسم و کاپیتالیسم و کمونیسم به بند کشیده شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, غلامعلی پارسا، کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه در گفتگو با , عصراترک , عصراترک , عصراترک , با اشاره به انقلاب اسلامی ایران به عنوان شاهکار امام خمینی(ره)، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در زمانی به وقوع پیوست که دین بین چرخ دنده های بلوک شرق و غرب یعنی نظام سوسیالیسم و کاپیتالیسم و کمونیسم به بند کشیده شده بود.,

وی با بیان اینکه نظام های سرمایه داری در آن زمان دین را افیون جامعه می دانستند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با شعار دین مداری و به رهبری یک عالم دینی در اوج ناباوری کارشناسان آن زمان به وقوع پیوست.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه بهت نظام استکباری از انقلاب اسلامی و تحولات آن بعد از ۴۲ سال همچنان پابرجا بوده است، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون باوجود تمامی فتنه ها و نقشه ها برای فروپاشی این انقلاب از سوی دشمنان، این نظام با قدرت و پیشرفت روزافزون به مسیر خود ادامه داده و توانسته است گفتمان مقاومت را به برخی کشورهای دیگر نیز صادر کند.

,

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نشان داد که باید دین در تمامی امورات مملکت داری به عنوان اصلی ترین ابزار زندگی بشر مورد استفاده قرار بگیرد.

,

پارسا با مقایسه مدیریت بحران ویروس کرونا در جمهوری اسلامی و آمریکا، خاطرنشان کرد: میزان تلفات کرونا در آمریکایی که ۲۵ درصد ثروت جهان را در اختیار داشته و کشور پیشرفته محسوب می شود از تلفات این ویروس در جمهوری اسلامی که با ظالمانه ترین تحریم ها درگیر است، بیشتر بوده است.

,

وی با اشاره به پیام رهبرمعظم انقلاب به ملت در جریان شیوع ویروس کرونا، گفت: ملت جمهوری اسلامی با عمل به فرمایش رهبرشان در اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، بحران کرونا را مدیریت کردند.

,

پارسا در پایان با اشاره به برخی ضعف ها در سیستم مدیریت اجرایی کشور، گفت: با وجود ضعف های درونی و مشکلات در داخل کشور، روند تکاملی انقلاب اسلامی  در حال طی شدن است و دشمن نمیتواند جلوی این حرکت را بگیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه