اخبار داغ

نماینده عسلویه:

امام خمینی(ره) شخصیتی وارسته و یک عارف به تمام معنا بود/ رهبر انقلاب آینه‌ تمام‌نمای امام خمینی(ره)

امام خمینی(ره) شخصیتی وارسته و یک عارف به تمام معنا بود/ رهبر انقلاب آینه‌ تمام‌نمای امام خمینی(ره)
نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی وارسته و یک عارف به تمام معنا بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) شخصیتی وارسته و یک عارف به تمام معنا بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: امام خمینی(ره) نعمت ارزشمند الهی بود، که خداوند به این ملت، امت اسلام و بشریت عنایت کرد.

,

احمدی افزود: تکلیف محوری یکی از ویژگی های بارز شخصیت امام(ره) بود.

,

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سیره امام(ره) را یاد بگیریم و در آن مسیر حرکت و به آن عمل کنیم، تصریح کرد: باید پیرو راه خلف صالح ایشان یعنی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای باشیم.

,

احمدی افزود: رهبر انقلاب دقیقاً آینه‌ای از امام خمینی(ره) می باشد و نسل امروزی که می خواهند بنیانگذار انقلاب اسلامی را بشناسد باید از منظر و دیدگاه مقام معظم رهبری که امروز سکاندار انقلاب می باشد بهره بگیرد.

,

وی با بیان اینکه مسلمانان باید دشمن شناس باشند و عوامل وحدت شکن و آسیب هایی که دین را تهدید می کند به خوبی بشناسند خاطرنشان کرد: امام راحل با بصیرت بر یکپارچگی و وحدت دنیای اسلام و بیداری مسلمانان جهان در مقابل تفرقه های دشمن تاکید داشت.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه