اخبار داغ

کارشناس مذهبی هرمزگان‌:

اخلاص و ساده‌زیستی از ویژگی‌های برجسته امام خمینی(ره) بود+فیلم

اخلاص و ساده‌زیستی از ویژگی‌های برجسته امام خمینی(ره) بود+فیلم
کارشناس مذهبی هرمزگان گفت: اخلاص، مردمی بودن و ساده‌زیستی از ویژگی‌های برجسته امام خمینی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز حجت‌الاسلام‌علی‌ عمرانی کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار هرمز ‌اظهار کرد: امام خمینی(ره) از بُعد سیاسی یک شخصیت بی نظیری و عالمی بود که دوست و دشمن بر آن آگاه بودند و ایشان اهتمام خود را صرف آگاه نمودن امت اسلامی از نقشه ها و طرح های شیطانی دشمنان اسلام و مسلمانان می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,  هرمز,

وی افزود: امام خمینی رضوان الله تعالی علیه به اسلام در همه زمینه ها احاطه داشتند و به صورت عمیق اسلام را در هر همه ابعاد شناخته و بکار بسته بود.

,

مسئول ‌نمایندگی‌ ولی‌ فقیه‌ در‌ سپاه‌ رودان‌ عنوان کرد: ایشان با مجموعه علوم اسلامی، علوم رایج در حوزه های علمیه فقه و اصول، علوم معقول فلسفه و کلام و با علوم سیاسی، اجتماعی و حکومتی آشنا بود و برنامه های عبادی و معنوی حضرت امام را از بُعد سیاست وا نمی داشت و بُعد سیاست هم مانع این نمی شد که ایشان از بُعد معنوی دور بماند.

,

وی اخلاص و ساده زیستی را یکی از ویژگی های برجسته امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: امام(ره) در تمام کارها با اخلاص به خدا توکل می‌کرد و در هیچ مسئله‌ای هراسی به دل راه نمی‌داد و انسانی متعهد و متکی به احکام اسلام بود.

,

حجت‌الاسلام‌ ‌عمرانی خاطر نشان کرد: حضرت امام همواره بر این تأکید داشتند که مردم، عامل پیروزی نهضت بودند و ایثار و زحمات و حضور بی دریغ مردم بزرگوار مورد توجه امام بوده است.

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه