اخبار داغ

رئیس پلیس راه:

ترافیک سنگین در مسیر شمال/ محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال درحال اجراست

ترافیک سنگین در مسیر شمال/ محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال درحال اجراست
رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد تردد حجم زیاد خودروها در مسیر شمال هستیم به‌طوری‌که موجب ترافیکی سنگین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد حجم زیاد خودروها در مسیر شمال هستیم به‌طوری‌که موجب ترافیکی سنگین شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به ورودی سنگین در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه، افزود: آمد و شد خودروها در محور کیاسر نیز به‌صورت پرحجم است.

,

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به شرایطی که داریم تردد زیادی را در محورهای استان شاهد هستیم که باید از هم‌اکنون مسافران زمان بازگشت از سفرهای خود را مدیریت کنند.

,

این مسؤول با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی از روز گذشته در محورهای مازندران آغاز شده و تا روز شنبه 17 خرداد ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت 18 روز شنبه 17 خرداد از محور هراز ممنوع است.

,

قدمی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: براساس برنامه روز جمعه محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه بحث ممنوعیت تردد تریلی روز شنبه در محور سوادکوه در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: درصورت افزایش حجم تردد بحث محدودیت یک‌طرفه مقطعی را در محور کیاسر نیز در دستور کار داریم.

,

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه درصورت افزایش حجم ترافیک بحث محدودیت‌های مقطعی نیز در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل پلیس با شماره‌تلفن‌های 21824420 و 21824434 با پیش شماره 011 در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان است.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه