اخبار داغ

امام جمعه فارسان؛

مکتب امام، ما را در طول این سال‏‌ها از گردنه‌‏های خطرناکی عبور داده است

مکتب امام، ما را در طول این سال‏‌ها از گردنه‌‏های خطرناکی عبور داده است
امام جمعه فارسان گفت: مکتب امام، ما را در طول این سال‏ها از گردنه ‏های خطرناکی عبور داده است؛ سطح عزت ملی و شرافت بین‏المللی ما را بالا آورده است. کشور به برکت پیمودن این راه، در همان حدی که رعایت کرده است، پیشرفت کرده و به سمت آرمان‏های خود پیش رفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محسن ملک پور در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ در مورد سرمایه مکتب امام خمینی (ره)گفت: برای ملت ایران مکتب امام، سرمایه‏ های است که ملت ایران با در دست داشتن این سرمایه، توانسته است گذرگاه‏های دشواری را طی کند و در مقابل سنگین‏ترین توطئه‏ها ایستادگی کند. مکتب امام یک راهنمای نظری و عملی است که کشور و ملت را به عزت و پیشرفت و عدالت می‏رساند. در طول سال‏های گذشته، عملاً هم همین بوده است. یعنی هر جا ما توفیق پیدا کردیم جایی بود که به توصیه‏های امام جامه‏ی عمل بپوشانیم.

وی به عقلانیت، معنویت و عدالت؛ سه بعد اصلی مکتب امام خمینی(ره) اشاره داشت و بیان کرد:این سه بُعد اسلامی و قرآنیِ مکتب امام را باید با هم دید. تکیه‏ی بر روی یکی از این ابعاد، و بی‏توجهی به ابعاد دیگر، جامعه را به راه خطا و انحراف می‏برد. این مجموعه، این بسته‏ی کامل، میراث فکری و معنوی امام است. خود امام بزرگوار هم در رفتارش، هم مراقب عقلانیت بود، هم مراقب معنویت بود، هم با همه‏ی وجود متوجه به بُعد عدالت بود.

حجت الاسلام ملک پور به مکتب امام، ضمانت‏بخش پیروزی ملت انقلابی ایران هم اشاره داشت و تصریح کرد:برادران و خواهران! مردم عزیز! مکتب امام، ما را در طول این سال‏ها از گردنه‏های خطرناکی عبور داده است؛ سطح عزت ملی و شرافت بین‏المللی ما را بالا آورده است. کشور به برکت پیمودن این راه، در همان حدی که رعایت کرده است، پیشرفت کرده و به سمت آرمان‏های خود پیش رفته است.

امام جمعه فارسان گفتنی‏ های ناگفته از سخنان رهبر انقلاب در روز قدس را بیان کرد و عنوان داشت:سخنرانی امام خامنه‏ ای در روز قدس که به علت شرایط کرونایی و فقدان تجمعات و تظاهرات روز قدس در جهان، از ویژگی خاصی برخوردار بود. گویا این بار امام امت اسلام به میدان آمده بود تا یک‏تَنه فقدان حضور دهها میلیون مسلمان انقلابی در سراسر جهان جبران نماید و ثقل این رسالت بزرگ را بر عهده بگیرد.

وی اظهار داشت:زوال و فنای رژیم صهیونیسم حتمی و قطعی و نزدیک است و راهی جزحاکمیت مردم فلسطین بر سرنوشت خودشان وجود ندارد. این طرحی است که جمهوری اسلامی حدود دودهه قبل آن را ارائه کرده است که نماد دموکراسی‏خواهی و دیپلماسی فعال و انقلابی حاکمیت دینی در ایران است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه