اخبار داغ

امام جمعه خلیل آباد:

ورود نفتکش‌ها به ونزوئلا از نشانه‌های ابرقدرتی ایران و شکست آمریکا است/ انقلاب اسلامی ایران؛ مردمی‌ترین انقلاب قرن اخیر

ورود نفتکش‌ها به ونزوئلا از نشانه‌های ابرقدرتی ایران و شکست آمریکا است/ انقلاب اسلامی ایران؛ مردمی‌ترین انقلاب قرن اخیر
حجت الاسلام علی ناهیدی گفت: انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب در قرن اخیر محسوب می شود که بی سابقه بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: کمتر کسی باور می کند که انقلاب اسلامی ایران بتواند در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به مصاف و تقابل با آمریکا قرار گیرد و در این زمینه موفق به مهار توطئه ها و اقدامات مخرب دولت های آمریکا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر به خصوص در یکسال گذشته این تقابل در عرصه های مختلف به شکل خیلی جدی مطرح است، خاطرنشان کرد: ورود ایران اسلامی به عرصه ابر قدرتی در سال های اخیر بسیار قابل اهمیت بوده و آمریکا نیز در این عرصه های با شکست روبرو شده است.

,

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه شکست رسوا کننده آمریکا در تولید عناصر تکفیری و داعش ها، فشار حداکثری بر ملت ایران، تشدید تحریم های فلج کننده نیز در این مباحث قابل توجه است، تصریح کرد: ایران اسلامی سیطره آمریکا در دریا و هوا با توقیف کشتی های غربی ها در تنگه هرمز و سقوط پهباد پیشرفته نیز به چالش کشیده است.

,

وی با اشاره به اینکه اقدام شجاعانه سپاه پاسداران در هدف قرار دادن پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد عراق نیز یکی از شکست های آمریکا بود، اذعان کرد: پرتاب ماهواره نور به مدار 500 کیلومتری فضا نیز یکی دیگر از اقدامات بزرگ ایران اسلامی بود.

,

ناهیدی با بیان اینکه حرکت 5 نفتکش ایرانی با پرچم برافراشته ایران اسلامی و ورود به کشور ونزوئلا به عنوان حیاط خلوت آمریکا نیز از دیگر نشانه های ابرقدرتی ایران و شکست آمریکا است، عنوان کرد: وضعیت جدیدی در دنیا رقم می خورد و غربی ها و آمریکاها چه بخواهند و چه نخواهند باید این وضعیت جدید را بپزیرند.

,

وی با تاکید بر اینکه ورود ایران به میدان عمل ابر قدرتی باعث روابط ممتاز با کشورهای دیگر می شود و این نیازمند تلاش جهادی و حرکت سریعتر و پیشرفت عمیق‌تر است، تشریح کرد: ممکن است برخی این ادعا را نپذیرند و بگویند با توجه به مشکلاتی که در کشور داریم ایران نمی تواند به این عرصه ورود کند.

,

امام جمعه خلیل آباد با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در شرایط کرونا سربلند شد و افتخار آفرید که مرهون زحمات کادر درمان و مردم است، بیان کرد: باید شرایط کشورهای غربی که ادعای ابرقدرتی دارند در بحث کرونا را مقایسه کرد و یک عامل بسیار مهم برای موضوع کرونا مواساتی بود که به فرمان مقام معظم رهبری در کشور افتاد و بسیاری از توطئه ها را در ایران اسلامی خنثی کرد.

,

وی با بیان اینکه ایران انقلابی 41 سال است که بدون تکیه به هیچ کشوری روی پای خود ایستاده و هرچه در این مدت به دست آورده مرهون ایمان، تلاش، روحیه انقلابی و جهادی مردم و است، تاکید کرد: ایران نه تنها در این عرصه تنها بوده و روی پای خود ایستاده است بلکه برخی از کشورها و دشمنان با سنگ اندازی ها و توطئه هایی سعی کردند جلوی حرکت رو به جلو ایران را بگیرند ولی موفق نشدند.

,

حجت الاسلام ناهیدی با تاکید بر اینکه پیشرفت های ایران در اوج همه تحریم ها، جنگ های سخت، نیمه سخت و نرم به ثمر رسیده است و از این جهت ایران اسلامی در دنیا با هیچ کشوری قابل مقایسه نبوده و نیست، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب در قرن اخیر محسوب می شود که بی سابقه بوده است.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه