اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

امام خمینی(ره) به مسئولان یاد داد که باید خادم مردم باشند/مجلس با انقلابی‌گری حلال مشکلات شود

امام خمینی(ره) به مسئولان یاد داد که باید خادم مردم باشند/مجلس با انقلابی‌گری حلال مشکلات شود
آیت الله حبیب الله شعبانی با بیان اینکه امام ره روحیه استقاومت و ایستادگی را به ما آموخت، گفت: ایشان به مسئولان یاد داد که باید خادم مردم باشند و در حد آنان زندگی و اصل را مردم بدانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان پیش از ظهر امروز در مراسم ارتحال امام خمینی ره در مسجد جامع شهرستان اسدآباد با تسلیت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام ره، اظهار کرد: امام راحل یک شخصیت بی نظیر است که با قیام خود در مقابل رژیم ستم شاهی و استکبار جهانی ایستاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید در طول سال به تبیین و شرح اندیشه های امام ره در بین نسل جدید بپردازند، گفت: ویژگی که امام ره را امام و مدیر و مدیر کرد، همان معنویت ‌و عرفان بود.

,

شعبانی با اشاره به نترسی امام ره در مقابل استکبار جهانی بخاطر وجود معنویت، گفت: اگر امروز مسئولان با داشتن معنویت، امام ره را الگوی خود قرار دهند و از دشمن نهراسند، می توان در مقابل دشمن ایستاد.

,

وی با تأکید بر اینکه امروز جامعه نیازمند این است که به با مرور وصیت نامه امام ره، به رهنمودهای ایشان عمل کنیم، افزود: معیار انقلابی گری توجه و پشتیبانی از رهبری است و باید مسئولان و مردم به آن جامه عمل بپوشانند.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به کنترل ویروس کرونا در ایران، گفت: امروز اگر در جهان حرف برای گفتن داشتیم بخاطر جهادی و انقلابی عمل کردن بوده است.

,

وی با بیان اینکه یکی از حرف‌هایی که امام ره بارها به مردم القا کرد، جمله «ما می توانیم» بود، افزود: اگر بتوان این باور را در خود تقویت کنیم، قطعا موفق خواهیم بود.

,

شعبانی با بیان اینکه امام ره روحیه استقاومت و ایستادگی را به ما آموخت، گفت: ایشان اینکه مسئولان باید خادم مردم باشند و در حد آنان زندگی کنند و اصل را مردم بدانند را هم به ما یاد داد.

,

وی گفت: انصافا امام راحل انسانی حکیم بود که فهمید که آمریکا یک طبل توخالی است و امروز هم رهبر انقلاب فرمودند که آمریکا روبه افول است که این حرفهای ساده ای نیست و این حکیم بودن بخاطر داشتن صداقت و شهامت و معنویت است.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنانش به آغاز مجلس و اولویت‌های کاری نمایندگان اشاره کرد و گفت: مجلس باید از این فرصت به مواضع رهبری و امام ره عمل کنند و ما انتظار نداریم که یک ماه مشکلات را حل کنند اما انتظار می رود که مجدانه، مجاهدانه پای کار باشند.

,

وی با اشاره به اینکه مجلس دهم مجلس کارآمدی نبود، تصریح کرد: از مجلس انتظار معجزه‌گری نداریم اما باید با حرکت انقلابی مشکلات اقتصادی را حل کنند.

,

شعبانی تأکید کرد: نمایندگان مجلس باید قوانین محکمی در راستای حل مشکلات اقتصادی به تصویب برسانند و البته هرگاه مسئولان در رده های مختلف پای کار بودند و جهادی و انقلابی عمل کردند، موفق بودیم.

,

وی با اشاره به پرتاب ماهواره نور در ایام کرونا، گفت: این ماهواره در اوج تحریم‌ها و شرایط سخت کرونا پرتاب شد و این امر توسط جوانان همین مملکمت انجام شد که اوج غرور بود و همگان را شگفت زده کردند‌.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه