اخبار داغ

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد:

تحول امام و رهبری باعث معرفی ایران به‌عنوان کشور مدعی تمدن شد/ انقلاب اسلامی؛ موفق در صدور تفکر به دنیا

تحول امام و رهبری باعث معرفی ایران به‌عنوان کشور مدعی تمدن شد/ انقلاب اسلامی؛ موفق در صدور تفکر به دنیا
حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه تحولی که امام و رهبری در جهان ایجاد کردند، ایران را به عنوان یکی از کشورهای مدعی تمدن در دنیا معرفی کرد، گفت: تفکر انقلابی در دنیا در حال صدور است و انقلاب اسلامی در صدور تفکر موفق بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم خلیل آباد، کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) مدیریت بر قلب ها داشتند و این موضوع نه تنها در ایران بلکه در اقصی نقاط جهان مشهود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه امام (ره) توانستند اسلام را به درستی به جهانیان معرفی کنند و کار انبیاء الهی که 1400 سال برای تحقق اسلام در کل جهان آمده بودند مقدمه آن را امام در دنیا ایجاد کرد، افزود: تمدن نوین اسلامی با ظهور ولی عصر (عج) به فعلیت می رسد.

,

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد با تاکید بر اینکه امام (ره) توانست بر قلبهای همه مردم حکومت کند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این 30 سال ادامه دهنده راه امام بدون کم و کاست بود ولی کار مقام معظم رهبری به مراتب سخت تر از کار اول انقلاب است.

,

وی با اشاره به اینکه مطمئناً ادامه راه سخت تر از شروع راه است، تصریح کرد: تحولی که امام و رهبری در جهان ایجاد کردند، ایران را به عنوان یکی از کشورهای مدعی تمدن در دنیا معرفی کردند.

,

نیک بین با بیان اینکه تا قبل از انقلاب اسلامی یک بلوک غرب و یک بلوک شرق وجود داشت ولی امام گفتند ایران هم در این تقسیمات وجود دارد، اذعان کرد: آمریکا چون قوانین انقلاب اسلامی را قبول نداشت با آن قطع رابطه کردیم و تا زمانی که قوانین بشردوستانه اسلامی را نپذیرند همکاری نخواهیم کرد.

,

وی عنوان کرد: جنبش هایی در آمریکای لاتین، آمریکای شمالی، کشورهای اروپایی و... از انقلاب اسلامی درس گرفتند و این نشان دهنده این است که تفکر انقلابی در دنیا در حال صدور است و انقلاب اسلامی در صدور تفکر موفق بوده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه