اخبار داغ

حاجی میرزائی پور خبر داد:

احتمال آغاز زودتر از موعد سال تحصیلی جدید/ شاید کلاس‌ها یک روز درمیان شود

احتمال آغاز زودتر از موعد سال تحصیلی جدید/ شاید کلاس‌ها یک روز درمیان شود
وزیر آموزش و پرورش گفت: برای آغاز سال تحصیلی جدید سناریوهای مختلف پیش‌بینی کردیم و یکی از سناریوها این است که اگر زودتر به شرایط ایمن برسیم و مسؤولان بهداشت اجازه دهند شاید سال تحصیلی را زودتر از موعد هر سال آغاز کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در بخش خبری شبکه خبر درباره وضعیت آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی دقیق از وضعیت سال تحصیلی آینده نیست، ناگزیر هستیم گزینه‌ها مختلف را مورد بررسی قرار دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: یکی از گزینه‌ها این است که اگر زودتر به شرایط ایمن برسیم و مسؤولان بهداشت اجازه دهند شاید سال تحصیلی را زودتر از موعد همه ساله آغاز کنیم تا زمانی که خطری کسی را تهدید نمی‌کند حداکثر استفاده را ببریم.

,

حاجی‌میرزایی اضافه کرد: در حال بررسی این امکان هستیم که اگر برای مدت طولانی با  ویروس کرونا مواجه باشیم، چه درس‌هایی را باید الزاماً حضوری برگزار کنیم و چه درس‌هایی را می‌توانیم از طریق بستر مجازی آموزش ارائه کنیم.

,

وی تصریح کرد: اگر ناگزیر باشیم، شاید زمان حضور دانش‌آموزان را به گونه‌ای پیش‌بینی کنیم یک عده‌ امروز و عده‌ای روز بعد در کلاس حاضر شوند و همه تلاشمان این است که کمترین آسیب متوجه آموزش دانش‌آموزان و تحصیل آنها باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه