اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان:

انهدام باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ بیش از دو تن مواد مخدر کشف شد

انهدام باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ بیش از دو تن مواد مخدر کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان خاش و کشف ۲ تن و ۳۲۹ کیلوگرم انواع مواد افیونی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان خاش دست یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی شهرستان خاش پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی حوالی ساعت یک بامداد امروز اعضای این باند مسلحانه را در حال جا به جایی محموله مواد مخدر با دو دستگاه وانت تویوتا در یکی از محورهای فرعی شهرستان خاش شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پرحجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری  شدند.

,

سردار طاهری بیان داشت: در این عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس در بازرسی از خودروها مقدار دو تن و 329کیلو و 895 گرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و 740کیلو و 100 گرم تریاک، 369 کیلوگرم حشیش، 120 کیلو و 110 گرم هروئین، 97 کیلو و 865 گرم شیشه، 2 کیلو و 820 گرم سایر مواد مخدر، دو قبضه سلاح کلاش و 9 تیغه خشاب حاوی 122 فشنگ جنگی کشف کردند.

,

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای متواری این باند مسلحانه، گفت: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌ها قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را با سوداگران مرگ تنگ کرده است.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه