اخبار داغ

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد:

توزیع روزانه ۱۰۰ هزار عدد ماسک بهداشتی در کرمانشاه از روز شنبه

توزیع روزانه ۱۰۰ هزار عدد ماسک بهداشتی در کرمانشاه از روز شنبه
قباد محمدی گفت: روزانه ۱۰۰ هزار عدد ماسک بهداشتی از روز شنبه در استان تولید و در داروخانه ها توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، قباد محمدی امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک جوانرود اظهار داشت: با همت مسئولان روزانه بیش از ۵ هزار ماسک بهداشتی در شهرستان جوانرود تولید می‌شود.

وی افزود: مؤثرترین وسیله برای پیشگیری از ویروس کرونا استفاده از ماسک است که خوشبختانه با همت فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و مجموعه مردم و مسئولان، شهرستان جوانرود دومین رتبه تولید ماسک استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته از طریق شرکت‌های پخش و صدور حواله مازاد بر مصرف تولید ماسک جوانرود در استان توزیع می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: ۱۰ روزی است به دلیل کمبود پارچه تولید ماسک در شهر کرمانشاه متوقف شده است، اما از امروز با تأمین پارچه مورد نیاز تولید ماسک در شهر کرمانشاه شروع شده و از روز شنبه با تولید روزانه ۱۰۰ هزار عدد ماسک بهداشتی بین داروخانه‌های استان کرمانشاه توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: امکانات و تجهیزات شامل تجهیزات حفاظت فردی و امکاناتی که در پیشگیری از بیماری کرونا مؤثر هستند به بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود اختصاص می‌یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه