اخبار داغ

نائب رئیس هیئت کبدی استان قزوین مطرح کرد:

اهدای خون اقدامی خداپسندانه برای نجات هم‌نوعان/ ورزشکاران و هنرمندان برای اجرای کمک مومنانه پیشقدم شوند

اهدای خون اقدامی خداپسندانه برای نجات هم‌نوعان/ ورزشکاران و هنرمندان برای اجرای کمک مومنانه پیشقدم شوند
فاطمه خدابنده‌لو گفت: اهدای خون یک مسئله‌ی حیاتی و اقدامی خداپسندانه است که می‌تواند کمک بزرگی برای سلامت جامعه و نجاتبخش هم‌نوعان بوده و انسانی را به زندگی بازگرداند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه خدابنده‌لو در گفت‌وگو با  صبح‌قزوین؛ با اشاره به اهمیت اجرای رزمایش کمک مومنانه و جایگاه والای اهدای خون در جامعه اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه اتفاقات خوبی را در جامعه رقم زد و توانست در مدت کوتاهی نمونه‌ی بارزی از اتحاد و همدلی آحاد مردم در دستگیری از نیازمندان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌قزوین,

وی افزود: فعالیت خیرخواهانه مردم در شرایط بحرانی مانند سیل، زلزله و بیماری قابل انکار نیست؛ به طوریکه ما در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا شاهد سیل همکاری و همدلی مردم همانند گذشته بودیم.

,

نائب رئیس هیئت کبدی استان قزوین اذعان کرد: مسئله‌ی انتقال خون یک موضوع حیاتی و بسیار حائز اهمیت در شرایط کنونی است؛ از سوی دیگر اهدای خون در چهارمین مرحله‌ی رزمایش کمک مومنانه می‌تواند افرادی را که تمایل به همکاری در این همدلی داشتند اما به دلایل مختلف شرایط شرکت در رزمایش کمک مومنانه برای آنها فراهم نشد، وارد عرصه‌ی همدلی کند.

,

اهدای خون تجلی کمک مومنانه است

, اهدای خون تجلی کمک مومنانه است,

وی گفت: اهدای خون یک مسئله‌ی حیاتی و اقدامی خداپسندانه است که می‌تواند کمک بزرگی برای سلامت جامعه و نجاتبخش همنوعان بوده و انسانی را به زندگی بازگرداند.

,

بازیکن تیم‌ ملی کبدی بانوان ابراز کرد: بسته‌های معیشتی شاید بتواند به زندگی افراد در مدت مشخصی بهبود ببخشد یا خلا‌های مادی را جبران کند؛ اما اهدای خود می‌توان علاوه بر تضمین سلامت افراد بیمار، عامل مناسبی برای احیای حیات فرد باشد.

,

وی در پایان بیان کرد: در ترویج این فرهنگ همدلی و کمک مومنانه اشخاص مطرح جامعه مانند هنرمندان، ورزشکاران و افراد موفق به عنوان الگوهای جامعه پای کار همدلی بیایند و هم‌نوعان خود را به اجرای این طرح همدلی دعوت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه