اخبار داغ

در حاشیه بازدید 12 نماینده مجلس از غیزانیه؛

انتقاد شدید نماینده تهران از استاندار خوزستان/مهمترین دلیل عقب ماندگی ها عدم حضور درکف میدان است

انتقاد شدید نماینده تهران از استاندار خوزستان/مهمترین دلیل عقب ماندگی ها عدم حضور درکف میدان است
علی خضریان گفت: مهم ترین دلیل این عقب ماندگی ها دور شدن مسئولین از جایگاهی است که باید در کف میدان حضور داشته باشند تا درد مردم را متوجه شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خضریان نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی رهیاب؛ در خصوص وضعیت غیزانیه اظهار کرد: غیزانیه یخش کوچک در خوزستان است که متاسفانه اطراف اهواز مشابه این مناطق در این استان بسیاراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی رهیاب,

وی عقب افتادگی ها برای مستضعفین را یک امر وسیع دانست و افزود: مهم ترین دلیل این عقب ماندگی ها دور شدن مسئولین از جایگاهی است که باید در کف میدان حضور داشته باشند تا درد مردم را متوجه شوند.

,

خضریان اضافه کرد: زمانیکه مسئولین در دفتر خود زیر باد کولر نشسته باشند قطعا مشکل حل نخواهد شد، اکنون ساعت نزدیک به ۱۲ ظهر است از ۶:۴۰ دقیقه صبح پرواز انجام شده و نمایندگان استاهای دیگر برای رفع مشکل واردخوزستان شده اند اما متاسفانه تا این لحظه استاندار خوزستان را ملاقات نکرده ایم.

,

وی تصریح کرد: آقای استاندار معلوم نیست تا این ساعت کجا تشریف دارند، این مسئله نتیجه وضعیت استان را مشخص می کند و معلوم است که به راحتی نمیتوانید مشکلات را حل کنید.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه