اخبار داغ

به مناسبت سالروز زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی؛

بیعت تاریخی مردم استان مرکزی با خلف صالح رهبر کبیر انقلاب

بیعت تاریخی مردم استان مرکزی با خلف صالح رهبر کبیر انقلاب
روزهای ۲۴ تا ۲۸ آبان ماه سال ۱۳۷۹ یادآور حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان مرکزی و بیعت دوباره مردم شهید پرور مرکزی با جانشین رهبر کبیر انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ روزهای ۲۴ تا ۲۸ آبان ماه سال ۱۳۷۹ یادآور حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان مرکزی و بیعت دوباره مردم شهید پرور مرکزی با جانشین رهبر کبیر انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی است. مردم ولایتمدار استان مرکزی در این روزها با استقبال گرمی که از ولی خود داشتند ثابت کردند که این استان همواره وفادار به امام و راه ایشان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

خیابان های شهر اراک، ورزشگاه شهدای پنجم مرداد، مصلی بیت المقدس، ساوه، خمین، تفرش و هزاوه همه برای بزرگان این شهر پر از خاطره حضور گرم خلف صالح رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

,

خاطراتی که با مرور تصاویر ثبت شده از آن دوران، تازه می شود.

,

رهبر انقلاب در ابتدای ورود خود به استان مرکزی قدم به شهر اراک گذاشتند و در حضور پر شور و به یادماندنی مردم شهر که در ورزشگاه شهدای پنجم مرداد جمع شده بودند، به بیان مطالبی پرداختند.

,

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ در سخنان‌ خود با تجلیل‌ از سابقه‌ تاریخی‌ و فرهنگی‌ شهر اراک‌ و استان‌ مرکزی‌ که‌ پرورش‌ دهنده‌ بسیاری‌ از علما و شخصیتهای‌ برجسته‌ از جمله‌ امام‌ راحل‌(ره‌) است‌ به‌ تواناییهای‌ سرشار انسانی‌ و طبیعی‌ کشور ایران‌ بویژه‌ نسل‌ پرشور و مؤمن‌ جوان‌ این‌ کشور اشاره‌  کردند که در همین ابتدا از شور و هیجانی که در دوران دفاع مقدس با شهادت۷۸  کارگر اراکی در بمباران روز پنجم مرداد سال ۶۸ شروع کردند و گفتند: اگرچه امروز دیگر در دوران جنگ نیستیم ولی آن شور و هیجانی که برای دفاع از کشور در اراک بود حفظ شده و مردم نسبت به نظام اسلامی وفاداری خود را حفظ کرده اند.

,

در ادامه با تصاویر این دیدار به یادماندنی همراه باشید.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه