اخبار داغ

امام‌ جمعه جویبار:

ایران انقلابی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد

ایران انقلابی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد
آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده بابیان اینکه ایران امروز در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد گفت: تهدیدات و لفاظی‌های آمریکا از حضور نفتکش‌های ایرانی در ونزوئلا کاری از پیش نبرد و کشتی‌های ایران با اوج اقتدار و عزت به مقصد رسیدند و آمریکایی‌ها هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد اظهار کرد: امام خمینی (ره) یکی از جامع‌ترین و کامل‌ترین نواب عام در زمان غیبت امام زمان (عج) بود که هم در اخلاق، فلسفه، دین، شجاعت، پاک‌دامنی و ولایتش بی‌نظیر و سرآمد همه و توانست حکومت اسلامی را در ایران ایجاد کند.
 
وی حضور مردم در کنار امام را نقش‌آفرین دانست و تصریح کرد: همراهی و مقبولیت امام راحل در بین مردم یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی ایران بود.
 
امام‌جمعه جویبار بابیان اینکه پس از رحلت جان‌گداز امام خمینی(ره) دشمنان خبر پایان راه و انقلاب امام را می‌دادند گفت: فقط پس از 24 ساعت نماینده‌های مردم در مجلس خبرگان رهبری خلف صالح و شاگرد برجسته مکتب امام خمینی(ره) یعنی امام خامنه‌ای را به‌عنوان رهبر انقلاب اسلامی انتخاب کردند و دشمنان را ناامید ساختند.

نادعلیزاده خاطرنشان کرد: پس از سی سال از آغاز زعامت مقام معظم رهبری با هوشیاری و تدابیر حکیمانه ایشان توانستیم از تمامی فتنه‌ها علیه جمهوری اسلامی به‌خوبی گذر کنیم و نقشه‌های دشمن را خنثی‌سازیم.
 
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) از دشمنان جمهوری اسلامی ایران هراسی نداشت بیان کرد: امروز اگر می‌خواهیم به مکتب امام(ره) همچنان پایبند باشیم نباید در برابر دشمنان تسلیم شویم.
 
امام‌جمعه جویبار بابیان اینکه ایران امروز در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد گفت: تهدیدات و لفاظی‌های آمریکا از حضور نفتکش‌های ایرانی در ونزوئلا کاری از پیش نبرد و کشتی‌های ایران با اوج اقتدار و عزت به مقصد رسیدند و آمریکایی‌ها هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند.
 
نادعلیزاده به تحولات آمریکا اشاره کرد و گفت: وضعیت امروز آمریکا، صدای تمام مردم آمریکاست که از دست سیاست‌های نژادپرستانه، ضد انسانی و تبعیض‌آمیز دولت آمریکا به سطوح آمدند.
 
 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه