اخبار داغ

یک کارشناس سیاسی:

ایمان و اراده راسخ امام (ره) 2 عامل پیروزی انقلاب بود

ایمان و اراده راسخ امام (ره) 2 عامل پیروزی انقلاب بود
سعید محمدی صادق با بیان این که آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد، گفت: اعتقاد راسخ امام خمینی (ره) و خون شهیدان توانست شجره طیبه انقلاب را حفظ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، سعید محمدی صادق، استادیار دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما با تسلیت فرا رسیدن ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: امام راحل یک سیاست گذار اسلامی بود و آن وعده ای که خدواند متعال در قرآن در زمینه این که حکومت و آینده دنیا در دست صالحان و مسلمانان خواهد بود اشاره کرده، به وسیله ایشان محقق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

 وی افزود: قطع به یقین ادامه دهندگان راه امام خمینی(ره) باید به نظر قاطع ایشان در رابطه با اسلام برسند و در طول مسیر دچار شک و تردید نشوند.

این استادیار دانشگاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: برخی اعتقاد داشتند که انقلاب اسلامی ایران ممکن است به انحراف کشیده شود یا مسیر انحرافی را طی کند اما درایت و هوشیاری حکیمانه امام راحل و جانشین ایشان حضرت آیت الله خامنه ای باعث شد تا همچنان جمهوری اسلامی ایران پیشرفت داشته باشد و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: امام خمینی (ره) در ادامه راه و مسیر انقلاب اسلامی آرمان های اصلی را که مد نظر قیام ۱۵ خرداد بود را دنبال کردند و نگذاشتند فلسفه اصلی قیام فراموش شود و به انحراف کشیده شود.

محمدی صادق اضافه کرد: اگر دقت کنیم متوجه می شویم در کل دنیا وعده ای که در قرآن آمده این است که ظلم پایدار نمی ماند، حقیقت دارد و رهبرانی چون امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به این نتیجه رسیدند که ظلم و ستم باقی نمی ماند به ویژه ظلمی که علیه کشورهای اسلامی باشد.

وی در تکمیل این مطلب تصریح کرد: ظلمی که براساس بی عدالتی مانند رنگ، نژاد، پوست باشد اصلا پایدار نخواهد بود.

این مقام مسئول گفت: اکنون با تنش ها و بحران های زیادی از سوی آمریکا روبرو هستیم که عده ای از آقایان سیاست مدار عنوان می کنند مشکلات مربوط به بحران کرونا است؛ اما اعتقاد بنده بر این است که با این کارها چهره ظالمانه آمریکایی ها کاملا برای همه دنیا آشکار شده و این داستان موضوعی نیست که بخواهند در مقابلش مقاومت کنند چون این یک وعده به حکومت مستضعفان است.

محمدی بیان کرد: برخی اعتقاد دارند آمریکا به عنوان کشور ابر قدرت مطرح می شود و توان مقابله با کل دنیا را دارد اما آمریکایی ها در برابر ایران به زانو در آمدند.

وی با بیان این که یک ویروس پنج گرمی کل دنیا را گرفتار خود کرده و در واقع این وعده ای بوده است که باید مقرر می شد، اذعان کرد: داستان قلدری آمریکا مربوط به تفکر فلسفه اسلامی است که اعتقاد راسخ امام خمینی (ره) و خون شهیدان توانستند شجره طیبه درخت انقلاب را حفظ کنند.

این استادیار دانشگاه سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: آمریکا عنوان می کند ایران حق ندارد در آبراه های مختلف و با سایر کشورها مراودات داشته باشد اما آمریکایی ها نمی توانند هیچ قدمی در برابر ایران بردارند.

وی در ادامه عنوان کرد: اکنون پنج ناوگان نفتکش ایران در کشور دیگر کار خود را به خوبی انجام می دهد و آمریکا هیچ اقدامی نمی تواند انجام دهد و اگر با تصور ساده و ابتدایی نگاه کنیم که آنان می توانستند ما را بزنند اما نزدند، در واقع در حد توان آمریکایی‌ها نیست و وعده در جابه جایی که باید به کمک صالحان اتفاق بیفتد کم کم محقق می شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه