اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

قیام خونین 15 خرداد ماهیت رژیم منحوس پهلوی را آشکار ساخت/ ترویج اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی مهمترین شاخصه امام خمینی (ره) بود

قیام خونین 15 خرداد ماهیت رژیم منحوس پهلوی را آشکار ساخت/ ترویج اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی مهمترین شاخصه امام خمینی (ره) بود
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: قیام خونین 15 خرداد در واقع مبدا جنبش اسلامی مردم ایران علیه استبداد و استعمار به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود و ماهیت رژیم منحوس پهلوی و استکبار جهانی را آشکار ساخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین فرج زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه رهبری امام خمینی(ره) جهان شمول بود، گفت: حضرت امام(ره)هم عارفی مجاهد بود و هم سیاستمداری که مورد تصدیق همه شخصیت های سیاسی  و مطرح سایر ادیان و دنیا بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

حسین فرج زاده با بیان اینکه امام خمینی(ره) منادی پیوند دین با سیاست بود، افزود: امام خمینی(ره) نشان دادند که دیانت ما عین سیاست ماست و سیاست ما نیز عین دیانت ما است.

,

وی با اشاره به اخلاص و قدرت جذب حداکثری در حضرت امام(ره)، اظهار کرد: جذب حداکثری از دیگر ویژگی های حضرت امام راحل(ره) بود و هنر امام این بود که جوانان و نوجوانانی مانند شهید فهمیده ها را بروز و پرورش داد.

,

فرج زاده در ادامه با بیان اینکه یکی از مهم ترین و اصلی‌ترین نکات در مبانی و نظرات امام خمینی (ره) مسئله‌ی اسلام ناب محمدی است، افزود: اسلامی که حضرت امام(ره) تبیین کردند نقطه مقابل اسلام آمریکایی که همان اسلام سرمایه داری، اسلام سازش و اسلام مرفهین بی درد است، بود.

,

وی با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب، راه امام را با صلابت و با قدرت ادامه می دهند، تصریح کرد: رهبر انقلاب ادامه‌دهنده واقعی راه امام خمینی(ره) بوده و امروز شاهد هستیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی همان شیوه و روش عالمانه و هوشمندانه امام خمینی (ره) را در پیش گرفته‌اند.

,

 فرج زاده هم چنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، افزود: امروز آمریکا در سراشیبی افول و سقوط قرار دارد و از سوی دیگر موضوع کرونا مایه رسوایی آمریکا شد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی هم چنین به واقعه قیام خونین 15 خرداد اشاره و تصریح کرد: قیام خونین 15 خرداد در واقع مبدا جنبش اسلامی مردم ایران علیه استبداد و استعمار به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود و ماهیت رژیم منحوس پهلوی و استکبار جهانی را آشکار ساخت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه