اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد:

به بهانه سازندگی پا روی دیدگاه‌های مردم‌گرایانه امام(ره) گذاشتند/شکاف معنا دارد فقیرو غنی نتیجه تحریف مبانی‌فکری امام راحل

به بهانه سازندگی پا روی دیدگاه‌های مردم‌گرایانه امام(ره) گذاشتند/شکاف معنا دارد فقیرو غنی نتیجه تحریف مبانی‌فکری امام راحل
مسلم رستمانی با تشریح مصادق تحریف خط امام(ره) گفت: به بهانه سازندگی پا روی دیدگاه های مردم گرایانه امام(ره) گذاشتند لذا شکاف معنا دارد فقیرو غنی نتیجه تحریف مبانی فکری امام راحل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ مسلم رستمانی با اشاره به تحولی که انقلاب خمینی در دنیا ایجاد کرد، به خبرنگار ما گفت:  بزرگترین ایجاز بنیانگذار انقلاب اسلامی ایجاد تحول بنیادین در افکار و اندیشه آحاد ملت بر اساس مبانی مکتب اسلام بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

وی افزود: در روزگاری که جامعه در سیطره کامل رژیمی بود که همه همّ و غمّش معطوف به جلب حمایت غرب بود . امام (ره) توانست با تکیه بر قدرت مردمی در مصاف با عَمَله و ظَلَمه استکبار، پایه گذار جامعه ای نوین بر مدار دین در عصری که تئوری پردازان غربگرا و شرق باور آن را مخدّر جوامع معرفی میکردند ، شود .
این کارشناس سیاسی تصریح کرد: استمرار منویات معمار منیر انقلاب توسط خلف صالحش رهبر معظم انقلاب در بیش از سه دهه از فقدآن راحل تجلّی یافت. امروز سکاندار انقلاب با اِشراف بر امور بر اساس و موازات تغییر در سبک زندگی و نیاز روز جامعه هدایت هوشمندانه را با دقت ادامه میدهد .

,
,

رستمانی به بیان مصادیق تحریف خط امام  در کشور پرداخت و یادآورشد: هنوز چند صباحی از رحلت جانسوز مقتدای پرفضیلت انقلاب نگذشته بود که برخی سیاستمداران که سابقه انقلابی در کارنامه خود داشتند و در مصادر امور بودند مبادرت به تحریف مبانی فکری امام ره کردند !.

,

وی اضافه کرد: به موزه سپردن افکار امام( ره )، گرایش به زندگی اَشرافی ، سپردن امور اجرایی و تقنینی به افرادی که به بهانه سازندگی و شتاب دادن به چرخش چرخ های اقتصاد ، از روی اقشار مستضعف عبور کردند و در رسیدن به اوج ، چشم بستند و پا روی دیدگاه های مردمگرایانه امام( ره) نهادند که ماحصل و خروجی آن شکاف و فاصله معنادار  فقیر و غنی شد .

,

رستمانی تاکیدکرد: در طی چندین دوره حاکمیت نحله های دگراندیش ، استیلای فرهنگ غربی ، مسخ ارزش ها، تلاش در دورنگهداشتن نسل جوان از مبانی فکری امام و انقلاب ، بسط و گسترش فرهنگ اباحه گری ، بی تفاوتی به آرمانهای شهدا ، تغییر در سبک زندگی به سبک غربی، رقابت در انباشت ثروت با استفاده از رانت سیاسی و روابط آشکارجناحی ، حقوق های نجومی، اختلاس و قس علی هذا که برای جلوگیری از این بدعتها ، بازگشت به ریل انقلاب و منویات امام (ره) با تاسی باورمندانه از مقام معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای ، نیاز ضروری است .

,

وی متذکرشد: علیرغم‌ این بدعت ها و تلاش گسترده جریان استحاله در راستای تغییر ذائقه در آحاد مردم بویژه نسل جوان ، مردم با انتخاب چهره های انقلابی در خانه ملت ، نارضایتی خود از وضع موجود را نشان دادند .

,

کارشناس سیاسی با اشاره به نقش مجلس در جلوگیری از انحرافات، بیان کرد: مردم با برنامه ریزی های دلسوزانه ، جبران مافات کنند تا بار دیگر بارقه امید در قلوب جریحه دار از بیعدالتی ها که ره آورد حاکمیت غربگرایان بود ، دمیده شود و مردم حلاوت خدمت بی منت خدمتگزاران خدوم و بی ادعا را بچشند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه