اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان:

نتیجه تحریف سیره و شخصیت امام خمینی دور شدن از مسیر انقلاب است/برخی هنوز خواب رابطه با آمریکا را می بینند

نتیجه تحریف سیره و شخصیت امام خمینی دور شدن از مسیر انقلاب است/برخی هنوز خواب رابطه با آمریکا را می بینند
صادقی گفت: باید راه و اصول امام خمینی(ره) را درست بشناسیم و نگذاریم شخصیّت امام را تحریف کنند، که تحریف شخصیّت امام، تحریف راه امام و منحرف کردن مسیر صراط مستقیم ملّت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله صادقی بهمنی تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو با هرمز اظهار کرد: وقتی به گفتمان حضرت امام (ره)نگاه می کنیم چند اصل فرهنگی رامشاهده خواهیم کرد که برخی ازآن گفتمان ها درحال جهانی شدن است مانند روز حمایت ازفلسطین یعنی روزجهانی قدس که امروزه بیش از۸۰کشورجهان آن را ارج می نهند و باید راه و اصول امام خمینی(ره) را درست بشناسیم و نگذاریم شخصیّت امام را تحریف کنند که تحریف شخصیّت امام، تحریف راه امام و منحرف کردن مسیر صراط مستقیم ملّت ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , هرمز,

کارشناس سیاسی هرمزگان با بیان اینکه آمریکا رو به افول است افزود: متاسفانه برخی مسئولین و نخبگان در داخل کشور، هنوزخواب رابطه باآمریکا را در سر می پرورانند ودنبال پیاده سازی اسلام آمریکایی هستند و این اتفاق را در روی کار آمدن برخی دولت ها مشاهده می کنیم.

,

صادقی ادامه داد: با توجه به گفتمان استقلال آزادی امام و رهبری، اما متاسفانه برخی عنوان می کنند ما نمی توانیم کاری بکنیم و تلقین به ناتوانی می کنند درحالی که توانستیم به صنعت هسته ای و فضایی و موشکی و سلول های  بنیادین و دیگر دستاورد های بزرگ دسترسی پیدا کنیم.

,

وی اضافه کرد: یکی دیگر از گفتمان های امام(ره)، تشکیل سپاه و بسیج و ارتش۲۰ میلیونی بود وامروز درخشش همین بسیج وجبهه های مقاومت را در کشورهای تحت سلطه مانندحزب الله لبنان، انصارالله یمن، حشدالشعبی عراق  و جهاد اسلامی درسوریه و فلسطین و تیپ های فاطمیون افغانی وزینبیون پاکستانی می بینیم.

,

کارشناس سیاسی هرمزگان خاطر نشان کرد: البته با توجه به همه کم توجهی ها به بسیج، حضرت امام(ره) فرمودند؛ “کسانی که از بسیج غفلت کنند در آتش دوزخ الهی خواهند سوخت” و حضرت امام خامنه ای نیز در رابطه با بسیج فرمودند؛ “بسیج مظلوم است ولی اقتدار دارد مثل کشور ایران که درعین مظلومیت توانست انقلاب را به جهان صادر کند.” و ایشان فرمودند اگر راه امام تحریف پیدا کند و به مسیر دیگری برویم ملت سیلی خواهد خورد و باید مانع تحریف راه امام راحل شویم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه