اخبار داغ

نماینده مجلس:

قدرت امروز جبهه مقاومت ناشی از تفکر و دوراندیشی امام خمینی (ره) است

قدرت امروز جبهه مقاومت ناشی از تفکر و دوراندیشی امام خمینی (ره) است
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت امروز جبهه مقاومت ناشی از تفکر و دوراندیشی امام خمینی (ره) است که باید تداوم داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به گذشت 4 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: مسیر و راهی که امام خمینی (ره) با انقلاب سال 57 ایجاد کرد، درواقع یک‌فصل جدیدی را در حکومت‌داری ایجاد کرد که در دنیا بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: حرکت در مسیر اسلام ناب محمدی و تعالیم ائمه و اهل‌بیت (ع) یکی از اهداف اصلی انقلاب بود که محقق شد و علاوه بر این مدل الگویی برای کشورهای دیگر شد.

آصفری مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم را یکی دیگر از اهداف انقلاب عنوان کرد و بیان داشت: این هدف نیز امروز محقق شده به‌طوری‌که جبهه مقاومت با الگو قرار دادن جمهوری اسلامی ایران در منطقه در برابر ظلم و زورگویی ستم ایستاده و هرروز بر قدرتش افزوده می‌شود.

وی به رهبری مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و افزود: ایشان با درایت و هوشیاری توانسته کشور را در برابر توطئه‌های بی‌شمار دشمنان مصون نگه دارد و امروز کشورمان به یکی از کشورهای تأثیرگذار و صاحب قدرت در منطقه تبدیل‌شده است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رسیدن به آرمان‌های انقلاب امری ضروری است و نباید از آن غفلت کرد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه