اخبار داغ

نماینده ادوار مجلس:

عده‌ای به بهانه تاریخ‌نویسی انقلاب، پروژه حذف امام را شروع کرده‌اند

عده‌ای به بهانه تاریخ‌نویسی انقلاب، پروژه حذف امام را شروع کرده‌اند
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که باید جلوی تحریف امام خمینی (ره) گرفته شود، گفت: عده‌ای به بهانه تاریخ‌نویسی انقلاب، پروژه حذف امام را شروع کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد سالک در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به تحریف‌هایی که مسیر و خط امام خمینی (ره) را تهدید می‌کند، اظهار داشت: خط و سیره حضرت امام بر گفته از مسیر و سیره انبیاء و اهل‌بیت (ع) است که به این راحتی نمی‌توانند تحریف کنند اما نمی‌توانیم از جریانات داخلی و خارجی که می‌خواهند آن را برای نسل‌های فعلی و آینده تحریف کنند، غافل شویم.

وی به تلاش‌هایی که در اوایل انقلاب برای تحریف مسیر امام خمینی (ره) در پیش‌گرفته شد اشاره کرد و بیان داشت: به‌عنوان مصداق، تلاشی که بنی‌صدر در جریان قانون اساسی و اصل 110 آن به کاربرد یکی از این نمونه‌ها است که آن را به دیکتاتوری آخوندی تعبیر کرد، درحالی‌که ولایت مطلقه فقیه برگرفته از سیره و توصیه‌های اهل‌بیت (ع) بود.

سالک ادامه داد: لیبرال‌ها در داخل کشور و روشنفکران صادراتی تلاش کردند مسیر ولایت‌فقیه را در تعیین سرنوشت حکومت کمرنگ کنند و به دنبال عناوین دیگری بودند به‌طوری‌که امثال مهندس بازرگان و... تلاش کردند که عناوین دیگری را به نام ایران اضافه کنند.

وی افزود: اما در مقابل امام خمینی (ره) محکم ایستادند و جمهوری اسلامی ایران را به رأی مردم گذاشتند و درواقع در همان آغاز انقلاب خط انحراف را کور کردند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی به خطر انحراف در دوره کنونی اشاره کرد و گفت: عده‌ای تاریخ‌نویسی انقلاب را شروع کرده‌اند و موضوع حذف امام را در تاریخ‌نویسی شروع کرده‌اند که باید جلوی این‌گونه تحریف‌ها گرفته شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه