اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

وحدت ارتش و سپاه با هیچ فتنه ای از بین نمی‌رود/ بهترین راه تقرب به خدا خدمت به مردم است

وحدت ارتش و سپاه با هیچ فتنه ای از بین نمی‌رود/ بهترین راه تقرب به خدا خدمت به مردم است
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه وحدت ارتش و سپاه با هیچ فتنه ای از بین نمی‌رود، گفت: ارتش و سپاه با هدایت های رهبر انقلاب دو بال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص وحدت بین نیروهای مسلح اظهار کرد: تلاش دشمن بر این است که وحدت بین نیروهای مسلح را بر هم بریزد اما بدانند که با هدایت های رهبر معظم انقلاب ارتش و سپاه دو بال از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وحدت ارتش و سپاه کاملا محکم است؛ این فتنه انگیزی ها و نقشه ها راه به جایی نمی برد.

,

وی افزود: سپاه پاسداران خدا و مردم را مقابل هم نمی گذارد و معتقد است که بهترین راه تقرب به خدا خدمت به مردم است.

,

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه سپاه برای خدمت در همه عرصه ها سازندگی، اجتماعی و فرهنگی حضور دارد، تصریح کرد: سپاه پاسداران مردم را در هیچ مشکلی تنها نمی گذارد؛ سپاه برای کمک به مردم و رفع مشکلات در اهواز حاضر شده است.

,

وی تأکید کرد: بدون منت و طلب، هر کجا که لازم باشد ما در آنجا حضور داریم و  خدمت به مردم را رسالت دینی و تکلیف الهی و انجام وظیفه انقلابی می دانیم.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: این راه خدمت رسانی تا انقلاب حضرت مهدی (عج) ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه