اخبار داغ

امام جمعه معمولان:

انتخاب مقام معظم رهبری یکی از هنرنمایی های مجلس خبرگان بود

انتخاب مقام معظم رهبری یکی از هنرنمایی های مجلس خبرگان بود
حجت الاسلام حسن رضایی گفت: انتخاب مقام معظم رهبری یکی از هنرنمایی های مجلس خبرگان بود و کسی را انتخاب کرد که درست همان راه امام را پیش گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام حسن رضایی در رابطه با شخصیت امام راحل عظیم الشأن در گفت وگو با سفیرافلاک با بیان اینکه امام خمینی(ره) مانند معصومین(ع) جامه اسراربود، گفت: رفتار امام به گونه ای بود که درعین حال درعلم، فقاهت و بصیرت سرآمد دوران و با مردم بازبان ساده سخن می گفت به طوری که افراد بی سواد سخنان امام رامتوجه می شدند.

 امام جمعه معمولان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) از۲۵سالگی شروع به نوشتن کتاب کرد،گفت: این مرد بزرگ خیلی عادی صحبت می کردند و بسیار متواضع و بدون تکبرو به دور از تشریفات بود واین نشان ازبه دوربودن تشریفات و تکلفات سیاسی آن حضرت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
,
,


وی افزود: امام خمینی(ره) دنبال پست و مقام که باعث تکبر می شود نبود و انقلاب او دنیا را دگرگون کرد و در جهان بی سابقه است.

,
,

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: امام خمینی(ره) فرمود: نه شرق نه غرب فقط جمهوری اسلامی که این یک واقعیت و دارای اهمیت زیادی بود و به طور قطع وقتی رهبرکشوری نوپا که هیچ گونه پشتوانه ای نداشت درمقابل دشمنان خیلی ساده می گوید آمریکا هیچ غلطی نمی کند تکیه به قدرت الهی دارد.

,


امام جمعه معمولان تصریح کرد: امام راحل کسی بود که در اوج  سیاست بسیار ساده و بی تکلف در مقابل ابرقدرت ها ایستاد و به طور عملی نشان داد که چگونه به بندگی خدا رسیده است.

,
,


به گفته وی امام چون بندگی خدا را داشت سایر قدرت ها را نمی دید و نمونه بارز امام بود که رحلت ملکوتی او به عنوان یک ابرمرد دنیا را تکان داد و این مصیبت برای ملت ایران و مسلمانان جهان  خیلی سنگین بود و۴۰روز کشور غرق ماتم و عزا شد.

 وی خاطرنشان کرد: به دست گرفتن زمام امور مسلمین پس از ارتحال امام خمینی(ره) و انتخاب مقام معظم رهبری یکی از هنرنمایی های مجلس خبرگان بود و کسی را انتخاب کرد که درست همان راه امام را پیش گرفته اند و بیش از۳۰سال بامدیریت خود به مراتب سخت تر از زمان امام راحل می باشند.


حجت الاسلام رضایی بیان کرد: زمان امام تنها دشمن خارجی برای ملت ایران بود و مسئولان کارشکنی نمی کردند اما درفتنه ۸۸مسئولانی در انقلاب اسلامی بودند که به دشمن چراغ سبز نشان دادند و مقام معظم رهبری همانند امام راحل که درجایگاه الهی قرار داشتند همان مسیررا قدرتمند پیش گرفتند.

,
,
,
,
,
,
,


 وی گفت: گرامیداشت امام راحل در ۱۵خرداد نماد ظاهری و در واقع فرهنگی است که باید به ویژه بین دستگاه های دولتی و نسل جدید که امام را ندیدند نهادینه و با گرامیداشت اینگونه مراسم ها یاد امام زنده نگه داشته شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه