اخبار داغ

امام‌جمعه نایین:

نمایندگان آنچه که مقام معظم رهبری در پیامشان فرموده بودند، دنبال کنند

نمایندگان آنچه که مقام معظم رهبری در پیامشان فرموده بودند، دنبال کنند
امام‌جمعه نایین گفت: نمایندگان دوره یازدهم مجلس آنچه که مقام معظم رهبری در پیام‌شان فرموده بودند دنبال کنند، مردم هم همین‌ها را می‌خواهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت‌الاسلام سید علی سجادی در نخستین خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نمازجمعه پس از دوران شیوع ویروس کرونا در نایین افزود: امام خمینی (ره) حق حیات بر گردن تمام بشریت دارند و رهنمودها و مواضع ایشان به گونه‌ای بود که گویا همین امروز و با شرایط موجود سخن می‌گویند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی همچنین با گرامی‌داشت یاد شهیدان قیام ۱۵ خرداد نایین بیان کرد: هر چند که به دلیل رعایت مسایل بهداشتی، امکان برگزاری راهپیمایی وجود نداشت اما در حوزه فضای مجازی و رسانه‌ای کارهای خوب و ماندگاری انجام شد که به عنوان اسناد مهمی در تاریخ ماندگار می‌شود.

,

امام‌جمعه نایین همچنین به آغاز فعالیت دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: نمایندگان باید از همین روزهای نخست دقت کنند که مجلسی پاک با قانون‌های پاک تشکیل دهند.

,

وی تاکید کرد: نمایندگان آنچه که مقام معظم رهبری در پیام‌شان فرموده بودند دنبال کنند، مردم هم همین‌ها را می‌خواهند.

,

سجادی در ادامه با اشاره به رویدادهای جاری آمریکا گفت: وحشی‌گری جدید، خلق و خوی سیاست‌مداران آن کشور است که تا کنون در کشورهای دیگر انجام می‌دادند و امروز به جان ملت خود افتاده‌اند.

,

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در این زمینه اضافه کرد: خیلی از واقعیت‌های استکبار پس از کشته شدن یک سیاهپوست برای جهانیان مشخص شد.

,

امام‌جمعه نایین افزود: با بروز این حادثه موج تنفر و فریاد عدالت‌خواهی در همه جهان به راه افتاده است که این مهم به برکت امام راحل تحول‌آفرین شد و توانست ابهت پوشالی آن حکومت و ابرقدرت‌ها را درهم بشکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه