اخبار داغ

امام جمعه بخش مرکزی یزد تشریح کرد؛

سه خصوصیت بارز پرچمدار انقلاب

سه خصوصیت بارز پرچمدار انقلاب
آیت الله مدرسی ابراز صریح مواضع، تقیه در تقویت بنیه نظامی و تحت الشعاع قرار دادن کمیت دشمن با کیفیت نیروهای خودی را از جمله ویژگی رهبر انقلاب برشمرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی در گفتگو با یزدرسا، با اشاره به رهبری هوشمندانه انقلاب پس از رحلت امام(ره) گفت: بیش از 30 سال است که مقام معظم رهبری از تاریخ چهارده خرداد 68 تا کنون رهبری انقلاب را بر عهده گرفته اند. خصوصیات فراوانی پیرامون شخصیت ایشان بیان شده اما سه خصوصیت در ایشان وجود دارد که کمتر کسی درباره آن سخن گفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ترک تقیه در مبارزه فکری، اعتقادی و سیاسی را یکی از ویژگی‌های مقام معظم رهبری دانست و گفت: معظم له اصلا در مبارزه فکری، سیاسی و اعتقادی هیچ تقیه ای نداشته اند و در حقیقت این همان چیزی است که امام فرمودند: «امروز تقیه حرام است. انقلاب از از بعد سیاسی، اعتقادی و فکری تقیه بردار نیست.اگر تقیه در این زمینه محقق شود انقلاب هویت خود را از دست خواهد داد».

,

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: خصوصیت دیگر مقام معظم رهبری رعایت تقیه در مرحله تقویت بنیه‌های نظامی و تدارک مسلحانه و برخورد خصمانه با دشمن است که از خصوصیت‌های مهم ایشان محسوب می‌شود.

,

مدرسی عنوان کرد: سومین خصوصیت مقام معظم رهبری به تاسی از امام(ره) این است که در محاسبه نیروهای خودی و دشمن در هنگام جنگ و مبارزه و در مطلق صحنه‌های انقلاب، کمیت نیروی دشمن را پیوسته تحت الشعاع کیفیت نیروهای خودی می‌بینند و در حقیقت کیفیت نیروهای خودی را بر اساس آموزه های قرآن بر کمیت نیروهای دشمن مقدم می‌دارند.

,

وی خاطرنشان کرد: این سه خصوصیت مقام معظم رهبری در زمان امام خمینی (ره) نیز در وجود ایشان دیده شده اما پس از رحلت امام(ره) و از زمانی که عهده‌‌دار رهبری انقلاب شدند در این سی و یک سال به وضوح بیشتری از ایشان دیده می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه