اخبار داغ

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:

اقتصاد و فرهنگ دو اولویت مهم در کشور است/از مسئولان کاری و علاقه‌مند به توسعه شهرستان حمایت می‌کنم

اقتصاد و فرهنگ دو اولویت مهم در کشور است/از مسئولان کاری و علاقه‌مند به توسعه شهرستان حمایت می‌کنم
مهدی عیسی زاده گفت: اقتصاد و فرهنگ دو اولویت مهم کشور و مجلس یازدهم بوده و رهبر معظم انقلاب در آغاز به کار مجلس یازدهم در پیام خود نیز به این دو مقوله مهم تاکید داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، مهدی عیسی‌زاده، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی امروز در نشستی با حضور جمعی از شهروندان و معتمدین میاندوآبی در سخنانی به آغاز فعالیت مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: ان‌شاءلله تا هفته آینده کمیسیونهای تخصصی مجلس یازدعم شکل خواهند گرفت و بعد از آن باید منتظر خروجی های این مجلس برای حل مشکلات کشور علی رغم وجود برخی مشکلات و نارسائی‌های اقتصادی در کشور باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس یازدهم، اقتصاد و فرهنگ را دو اولویت مهم کشور و مجلس یازدهم برشمرد و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در آغاز بکار مجلس یازدهم در پیام خود نیز به این دو مقوله مهم تاکید داشتند و خواستار توجه مجلس به مسائل و مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور بودند.

,

وی افزود: امیدوارم در مجلس یازدهم بتوانیم دغدغه های رهبر معظم انقلاب را محقق و مطالبات مردم عزیز کشورمان را با تصویب قوانین و ارائه راه حل های عملیاتی حل کنیم.

,

عیسی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت حوزه انتخابیه، تصریح کرد: بنده بنای تقابل با هیچکدام از مسئولین را ندارم و هرمسئولی ولو مخالف من هم باشد ولی دغدغه توسعه میاندوآب را داشته و کاری و عملیاتی باشد، را همراهی خواهم کرد و قطعا از هیچ کمکی نیز دریغ نمی کنم.

,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس یازدهم گفت: اگر از خط کشی های بیهوده جناحی بیرون بیاییم و دغدغه های مردم را مدنظر قرار دهیم، قطعا می توانیم نسخه های خوبی برای درمان مسائل و مشکلات کشور و منطقه تجویز کنیم ولی متاسفانه هنوز برخی در انحصار بازیهای جناحی مانده اند و مطالبات به حق مردم را فراموش کرده اند.

,

وی تصریح کرد: کارگروههای تخصصی را طراحی کرده ایم که متخصصین و صاحبنظران هر حوزه در آن کارگروهها مسائل و مباحث منطقه را بصورت کارشناسی شده مطرح نموده و بعنوان یک طرح کارشناسی شده در اختیار بنده قرار دهند تا ان شاءلله بتوانیم با استفاده از خرد جمعی، برای حل مسائل و مشکلات شهرستان قدم برداریم.

,

عیسی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) ئ با تاکید بر تبیین شخصیت و اندیشه والای امام راحل(ره)، گفت: خروش انقلابی حضرت امام خمینی(ره) نه تنها در ایران بلکه در سطح جهان اثرگذار بود و سبب احیای بسیاری از نهضت‌ها و انقلاب‌های فراموش شده جهانی شد.

,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه ما هنوز آنطور که شایسته است نتوانسته ایم شخصیت حضرت امام را بشناسانیم، افزود: وصف شخصیت امام خمینی (ره) در قالب چند سطر نوشته و سخنرانی نمی گنجد و باید از هر فرصتی برای تببین شخصیت جهان شمول حضرت امام(ره) استفاده کرد.

,

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به عنوان خلف صالح امام راحل(ره) با صلابت و اقتدار راه ایشان را ادامه می دهند، تصریح کرد: امام (ره) و مقام معظم رهبری فراتر از خط کشی های جناحی بوده و متعلق به همه ملت ایران و ملتهای مستضعف جهان هستند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه