اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان دیلم:

همکاری بسیج و سپاه در اطفای آتش سوزی جنگل بندر عامری

همکاری بسیج و سپاه در اطفای آتش سوزی جنگل بندر عامری
فرمانده سپاه ناحیه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم از همکاری بسیج و سپاه در اطفای آتش سوزی جنگل بندر عامری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار اسلام مرادی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، با اشاره به وقوع آتش سوزی ۳۰ هکتار از جنگل های بندر عامری واقع در شمال شهرستان دیلم اظهار داشت: این جنگل ۲۲:۳۰  روز گذشته ۱۶ خرداد ماه طعمه حریق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: ۱۰۰ نیرو از بسیجیان، گردان بیت المقدس و سپاه به کمک محیط بانان منابع طبیعی و آتش نشانان نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کردند.

,

فرمانده سپاه ناحیه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم با اشاره به اینکه احتمال عمدی بودن این آتش سوزی وجود دارد، تصریح کرد: متاسفانه این مناطق بارها شاهد آتش سوزی بوده است، و در این آتش سوزی ها مقدار زیادی از مراتع طعمه حرق می شوند.

,

مرادی افزود: خدمت به مردم در صدر اهداف و برنامه‌های بسیج و سپاه قرار دارد و در این مسیر پاسداران و بسیجیان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه نهادی برگرفته از بطن و متن مردم است که عمل به آموزه‌های دین مبین اسلام و دفاع از گفتمان ولایت و انقلاب را سرلوحه خود قرار داده است و هیچ‌گاه زیر علم فرد یا گروه و جریانی خاص نخواهد رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه