اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

اولویت مجلس اصلاح قوانین دست و پاگیر باشد

اولویت مجلس اصلاح قوانین دست و پاگیر باشد
آیت‌الله مجتهد شبستری با بیان اینکه یک سری قوانین دست و پا گیر وجود دارد که مانع جهش تولید است، تصریح کرد: مجلس باید اولویت خود را اصلاح این‌ قوانین قرار دهد تا تولید جهش پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم، مهم‌ترین مسئله کشور را مشکلات اقتصادی و معیشتی دانست و خاطرنشان کرد: درباره اقتصاد، مقام معظّم رهبری به کرّار توصیحاتی را ارائه فرموده‌اند. همچنین سخنان زیادی گفته شده و کنفرانس‌هایی برگزار شده، ولی آنطور که باید و شاید، در مقام اجرا، اقدامات مطلوبی انجام نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه یک سری قوانین دست و پا گیر وجود دارد که مانع جهش تولید است، تصریح کرد: مجلس باید اولویت خود را اصلاح این‌ قوانین قرار دهد تا تولید جهش پیدا کند.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان را ضروری دانست و با انتقاد از عدم جلوگیری از واردات بی‌رویه، گفت: این همه کالای قاچاق که به کشور وارد می‌شود باعث می‌شود که تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به کالای داخلی روی نیاورند.

,

مجتهد شبستری، تورم و گرانی را برای اقشار آسیب‌پذیر، شکننده دانست و گفت: مجلس باید همت کند تا با همکاری دولت، این گرانی را یا از بین ببرند یا کاهش دهند.

,

به‌اتمام رساندن طرح‌های نیمه‌تمام یکی دیگر از اولیت‌های مجلس یازدهم از نگاه عضو مجلس خبرگان رهبری است.

,

وی با اشاره به در پیش بودن تصویب برنامه هفتم توسعه گفت: مجلس باید از حالا آمادگی داشته باشد و برنامه هفتم را به طور دقیق و برنامه‌ریزی‌شده تصویب کند.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه وظیفه نظارتی مجلس تا کنون ضعیف اعمال شده است، تصریح کرد: مجلس جدید بایستی با قدرت در این زمینه، فعالیت کند.

,

منبع: فارس

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه