اخبار داغ

در جلسه کمیته برنامه‌ریزی تربت حیدریه مطرح شد؛

درخواست نماینده مردم تربت حیدریه برای شفافیت بودجه‌های شهرستانی

درخواست نماینده مردم تربت حیدریه برای شفافیت بودجه‌های شهرستانی
محسن زنگنه گفت: باید بودجه‌های ادارات و سازمان‌ها شفاف اعلام شود تا راه لابی‌گری برای اعتبارات بسته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی تربت حیدریه که به عنوان ناظر این کمیته حضور یافته بود در تذکری به فرماندار این شهرستان خواستار شفافیت بودجه ها برای همه اعضا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: بنده با توجه به اینکه خواستار تصویب قانون شفافیت در مجلس هم هستم از شما می خواهم همه چیز را شفاف اعلام کنید و راه لابی ها را برای اعتبار گذاری ببندید، البته این مسئله را در جلسات آینده می توانید مورد توجه قرار دهید و همه چیز را شفاف اعلام کنید.

,

رستمی، فرماندار تربت حیدریه، در واکنش به تذکر نماینده مجلس گفت: من هم با شما کاملا موافق هستم و البته مدیران از اعتبار بودجه خودشان باخبرند اما اگر بخواهیم کل اعتبارات دیگر ادارات را هم همگان مطلع باشند، حتما فایل بودجه را دراختیار همه اعضا در همین جلسه قرار‌خواهیم داد و در همین جلسه مصوبات و اعتبارات را در اختیار حتی رسانه ها برای انتشار هم قرار می دهیم.

,

در ادامه این جلسه صادق یوسفی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه خاطر نشان کرد: سال گذشته ۲۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشتیم اما بعضی پروژه های آبرسانی در روستاها نیاز به نگاه جدی تر دارد که در شان جمهوری اسلامی نیست که ما روستاهایی در شهرستان داریم که قطره چکانی به آنها آب می دهیم. 

,

وی بیان کرد: از مجموع ۱۲۲ روستا ۷۱ روستا با مشکل کم آبی و بی آبی روبرو است و برای رفع این مشکل به ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

,

فلاح رییس اداره منابع طبیعی تربت حیدریه گفت: ۱۵ حوزه آبخیزداری در شهرستان مورد مطالعه داریم و اگر‌ بخواهید اعتبار را کسر کنید ۶۰ تا ۷۰ سال طول می کشد تا مشکلات آبخیزداری را حل کنیم.

,

وی افزود: سال گذشته فقط تربت حیدریه اولویت کسر بودجه را برای آبخیرداری قرار داد و این مسئله موجب سرافکندگی ما شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه