اخبار داغ

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله :

مسجد محل انسجام وهم افزایی جوانان مؤمن و انقلابی است

مسجد محل انسجام وهم افزایی جوانان مؤمن و انقلابی است
خلجی معاون بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله با اشاره به اینکه مسجد منزل و محل انسجام وهم افزایی جوانان مؤمن وانقلابی است گفت: مساجد روحیه خدمت رسانی در سایه تعامل اقشار مختلف مردم در سطح جامعه به ویژه محرومیت‌زدایی برای مستضعفین را فراهم می‌آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سرهنگ پاسدار محسن خلجی معاون بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله همزمان با بازگشایی مجدد مساجد در شهر های استان در جمع خبرنگاران گفت: باید حرکت های انقلابی در سطح جامعه به‌صورت جهش پیشتازانه از سوی مساجد انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

خلجی با اشاره به اینکه مسجد منزل و محل انسجام وهم افزایی جوانان مؤمن وانقلابی است اظهار کرد: مساجد روحیه خدمت رسانی در سایه تعامل اقشار مختلف مردم در سطح جامعه به ویژه محرومیت زدایی برای مستضعفین  را فراهم می آورد.

,

وی با تاکید بر اینکه جوانان مؤمن وانقلابی باید برای ایجاد و بسترسازی مسجد در تراز انقلاب اسلامی پیشگام و پیش قدم شوند ادامه داد: چراکه جوانان موتور محرک انقلاب هستند و باید از این ظرفیت ارزشمند نهایت بهره برداری را برد.

,

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله بیان کرد: مسجد نقش اساسی و بی بدیل در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) داشت و خداوند باتوجه به نیازهای همه جانبه بشریت، این ظرفیت غنی و بی نهایت را در اختیار بندگان خود قرار داد.

,

وی افزود: مسجد اولین و آخرین نهاد تأسیس شده در عالم دنیا با بیشترین تاثیرگذاری است و مسجد خنثی و بدون تاثیرگذاری در جامعه اسلامی معنایی ندارد و ما چیزی مابین حق و باطل نداریم و حد وسط مفهومی نخواهد داشت .

,

خلجی با بیان اینکه مسجد اصلی ترین سنگر انقلاب اسلامی و دارای جایگاه رفیع و ارزشمندی در اعتلا و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارد بیان کرد: مساجد به مثابه صدفی هستند که گوهرانی همچون شهدا را درخود جای داده است و هدف اصلی مساجد تربیت جوانانی مؤمن وانقلابی با سرشتی پاک و اخلاص گونه در سطح جامعه اسلامی است.

,

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله  اظهار کرد: وظیفه همه ارکان مساجد است که فرامین رهبر معظم انقلاب در راستای بیانیه گام دوم انقلاب را به صورت جهادی و انقلابی در سطح مساجد اجرایی کنند.

,

وی ادامه داد: باید قدر و ارزش مساجد را بیش از گذشته دانست چراکه تجربه گرفتاریهایی نظیر ویروس منحوس کرونا ثابت کرد مساجد اسلام بیش از هر دوره ای یاری رسان مردم مسلمان هستند.

,

خلجی خاطرنشان کرد: پیشکسوتان و خادمان عزیز در مساجد باانتقال تجارب ارزشمند خود به جوانان ، زمینه اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و ایجاد مساجد در تراز انقلاب را فراهم کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه