اخبار داغ

آصفری:

اظهارات ترامپ درباره توافق با ایران جنبه انتخاباتی دارد

اظهارات ترامپ درباره توافق با ایران جنبه انتخاباتی دارد
نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا درباره توافق با ایران با نگاه به انتخابات ریاست جمهوری این کشور است، گفت: تا زمانی که آمریکا دست از سیاست‌های جاه‌طلبانه و خصمانه خود برندارد مذاکره معنا ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد حسن آصفری در واکنش به توییت رییس جمهور آمریکا درباره توافق با ایران گفت: سیاست کلان خارجی نظام را طبق قانون، مقام معظم رهبری تدوین و مشخص می‌کنند. البته تا زمانی که آمریکایی‌ها به تعهدات خود به ویژه درباره‌ برجام عمل نکنند مذاکره معنایی ندارد، آمریکایی‌ها باید دست از سیاست‌های جاه‌طلبانه و خصمانه خود بردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: آمریکا باید پول‌های بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران را پرداخت کرده و به ایران به دلیل تحریم‌ها خسارت بدهد پس تا وقتی این رفتارها اصلاح نشود صحبت از مذاکره غیر از وقت تلف کردن هیچ مفهومی ندارد.
,
 
,
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چطور وقتی هنوز خون شهید سلیمانی خشک نشده و مردم داغدار از دست دادن این سردار عزیز هستند، دونالد ترامپ صحبت از مذاکره می‌کند او که حتی به وعده‌هایش درباره‌ برجام عمل نکرده از مذاکره حرف می‌زند، البته که این صحبت‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا است. دونالد ترامپ دلش برای مردم ایران نسوخته بلکه به دنبال جلب رای است به همین دلیل این اظهارات تنها جنبه تبلیغاتی دارد.
,
 
,
بنابر گزارش ایسنا، آصفری در پایان و در جمع‌بندی با تاکید مجدد بر این‌که آمریکا باید دست از سیاست خصمانه خود بردارد، افزود: آمریکا باید ابتدا بدهی‌ها و مطالبات ما را برگرداند و تحریم‌های ناجوانمردانه را کنار زند و سپس صحبت از مذاکره کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه