اخبار داغ

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان خبر داد؛

آغاز کلاس‌های رفع اشکال دانشگاه علمی کاربردی از امروز

آغاز کلاس‌های رفع اشکال دانشگاه علمی کاربردی از امروز
مرتضی واحد پور رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان با اشاره به برگزاری کلاس‌های رفع اشکال در دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان زنجان، گفت: برگزاری کلاس‌های رفع اشکال به‌منزله تعطیلی کلاس‌های مجازی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی واحدپور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به آغاز کلاس‌های حضوری در دانشگاه‌های علمی کاربردی استان زنجان، اظهار کرد: کلاس‌های رفع اشکال و عملی دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان زنجان از امروز تا 22 مردادماه برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی کلاس‌های عملی و بخش‌های عملی دروس عملی نظری دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان زنجان به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، ابراز کرد: تمامی کلاس‌های نظری دانشگاه علمی و کاربردی در فضای مجازی تدریس می‌شود.

,

رئیس دانشگاه علمی  کاربردی استان زنجان با بیان اینکه در برخی از دروس واقعا نمی‌توان مفهوم را در بستر فضای مجازی تدریس کرد و انتقال داد، افزود: در برخی از دروس که استاد نمی‌تواند بخشی از درس را در بستر فضای مجازی تدریس کند کلاس‌های رفع اشکال به‌صورت حضور داوطلبانه برگزار می‌شود.

,

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های رفع اشکال در دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان زنجان، تصریح کرد: کلاس‌های رفع اشکال با حضور استاد در دانشگاه‌های برای پاسخگویی به سؤالات دانشجویان مانند آنچه در مدارس صورت می‌گیرد برگزار می‌شود.

,

واحد پور با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های رفع اشکال مانع از برگزاری کلاس‌های آنلاین و مجازی نمی‌شود، عنوان کرد: دانشجویانی که اشکال و سؤال ندارند نیازی به حضور در کلاس ندارند چراکه تدریس در بستر فضای مجازی ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه