اخبار داغ

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان:

پروژه استخر دانش‌آموزش زنجان به دلیل نبود اعتبار تعطیل شد

پروژه استخر دانش‌آموزش زنجان به دلیل نبود اعتبار تعطیل شد
جهانگیر صفری مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان از تعطیلی پروژه استخر دانش‌آموزش زنجان به دلیل نبود اعتبار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانگیر صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به پروژه‌های اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان، اظهار کرد: پروژه‌های متعددی در سال 99 در حال پیگیری است که تمامی این پروژه‌ها اولویت‌دار است که برخی از این پروژه‌ها امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به پروژه‌هایی که در 6 ماهه اول سال به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز کرد: در 6 ماهه اول سال 13 مدرسه در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

,

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان بیان کرد: در 6 ماهه دوم سال 99، 9 مدرسه در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

,

وی با بیان اینکه در سال 99، 22 مدرسه با ظرفیت 150 کلاس درس به آموزش‌وپرورش استان زنجان با زیربنای 19524 مترمربع تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: از 22 مدرسه‌ای که امسال به بهره‌برداری می‌رسند 9 مدرسه با بیش از 24 خیر ساز است.

,

صفری با اشاره به پروژه استخر دانش‌آموزی، عنوان کرد: با توجه به اینکه اعتبار استخر دانش‌آموزی استان زنجان تخصیص پیدا نکرد و این پروژه تعطیل شد.

,

وی بیان کرد: برای ادامه ساخت‌وساز استخر دانش‌آموزی نیاز به اختصاص اعتبارات جدید و برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه