اخبار داغ

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

ولنگاری مدیریتی در بحث مسکن به‌خوبی مشخص است

ولنگاری مدیریتی در بحث مسکن به‌خوبی مشخص است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه گفت: ولنگاری مدیریتی و سوء مدیریت به‌وضوح در بحث مسکن به‌خوبی مشخص است و نباید همه مسائل را به تحریم‌ها گره زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت‌الاسلام ‌و المسلمین احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت اندیشه‌ورز جوان ملایر با اشاره به جایگاه جوانان و هیئت اندیشه‌ورز جوان اظهار کرد: این قشر جوانان ظرفیت بالایی دارد که می‌توان از آن بهره برد و انتقادات و پیشنهاد‌ها آنان بسیار سازنده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه سطح مدیران شهرستان ملایر باید با توجه به جایگاه و ویژگی‌های مردم شهرستان بالا باشد، تصریح کرد: جوانان هیئت اندیشه‌ورز موارد مصداقی راجع به عملکرد مسئولین را اعلام کنند تا در جریان امور و عملکرد آنان قرار بگیریم.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: اندیشه‌ورزان جوان را بازویی توانمند برای تحقق اهداف توسعه‌ای شهرستان و اهرمی مناسب برای انتقال مطالبات و مشکلات هستند.

,

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین احد آزادی‌خواه با اشاره به ضرورت توجه استاندار همدان به جوانان بیان کرد: جوانان ملایری در هیئت اندیشه‌ورزان می‌توانند با عملکرد خود الگوی کاری برای سایر شهرستان‌ها باشند.

,

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در دوره دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه ملایر تصریح کرد: علی‌رغم همه مشکلات ملایر در زمینه‌های مختلفی همچون سرمایه‌گذاری شستا، پروژه‌های راه‌های مواصلاتی اقدامات مؤثری انجام‌شده است.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: از جوانان فعال در هیئت اندیشه‌ورز درخواست دارم که به بحث آموزش، خانواده، بانوان و مطالبات مردمی توجه بیشتری داشته باشند.

,

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین آزادی‌خواه با اشاره به انتقادات مطرح‌شده درباره وضعیت مسکن در شهرستان ملایر بیان کرد: متأسفانه مشکلات مسکن یک مسئله کشوری است.

,

وی افزود: با توجه به مشکلات فراوان این حوزه اولین سؤال در مجلس یازدهم از وزیر مسکن درباره اوضاع این روزهای مسکن توسط بنده پرسیده شده است.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ولنگاری مدیریتی در بحث مسکن به‌خوبی مشخص است، تصریح کرد: نباید همه مسائل را به تحریم‌ها گره زد و در موضوع مسکن سوء مدیریت به‌وضوح دیده می‌شود.

,

آزادی‌خواه در پایان از جوانان هیئت اندیشه‌ورز درخواست کرد که اگر طرح قابل اجرایی در حوزه‌های مختلف دارند مطرح کنند و من زبان گویای همه جوانان در مجلس هستم.

,

علی کمالی، دبیر هیئت اندیشه‌ورزان جوان ملایر نیز در ابتدای این نشست با اشاره به نحوه شکل‌گیری این هیبت تصریح کرد: هیئت اندیشه‌ورزان جوان به ابتکار استاندار در سال ۹۶ در همدان و از خرداد ۹۷ در شهرستان‌ها تشکیل شد.

,

وی به ساختار اداری و تشکیلاتی هیئت اندیشه‌ورزان جوان اشاره کرد و گفت: هدف و وظیفه اصلی جوان در این هیئت مشاوره دادن به مسئولین و بودن در کنار آنان است.

,

کمالی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در دو سال تشکیل هیئت اندیشه‌ورزان جوان ملایر بیان کرد: مشاوره و ایده در بحث سفرنامه صبا، نشست تخصصی استانی شدن انتخابات، حضور در جلسات یادواره شهدای خلبان ملایر، ایده پردازی برای این یادواره، ورود به بحث کرونا و تولید ماسک ازجمله مهم‌ترین اقدامات این هیئت است.

,

دبیر هیئت اندیشه‌ورزان جوان ملایر گفت: ۵ کارگروه تخصصی زیرمجموعه هیئت اندیشه‌ورزان جوان تشکیل‌شده و جلسات تخصصی در قالب ۵ گروه انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه